DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss3/S-pp18-22Ключевые слова
принцип / индивидуальность / активность / эксгибиционизм / принцип выбора / субъективность / креативность / государственные требования / образование / воспитание / стандарт / “Первый шаг” / педагогика / дошкольное образование / личностьАннотация
В статье проанализировано содержание и сущность принципов, которым должны следовать педагоги дошкольных образовательных организаций в образовательном процессе.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-maydagi “Maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PQ-4312-son Qarori.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 6-noyabrdagi “O‘zbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta’lim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-6108-sonli farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil
-dekabrdagi “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tasdiqlash to’g’risida”gi 802-son Qarori.
Ilk va maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishiga qo‘yiladigan Davlat talablari. T.:2020-yil.
Загрузки
9 2Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 Дурдона Шарафутдинова

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.