Совершенствование метода активизации духовного мировоззрения будущих педагогов на основе наследия джадидов

  • Преподаватель, Ургенчский государственный педагогический институт

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss3/S-pp164-168

Ключевые слова

ценности / джадид / методология / метод / стиль / пособие / история / создание / манкурт

Аннотация

В данной статье рассматриваются методы активизации студенческой молодежи с использованием богатого духовного наследия джадидов. Автор также отмечает, что через произведения, созданные джадидами, молодежь может получить большой объем воспитательной и образовательной информации.

Библиографические ссылки

Mirziyoyev Sh.M. Milliy tiklanishdan - milliy yuksalish sari. 4-jild. -Т: O‘zbekiston, 2020.

Mirziyoyev Sh.M. Yangi 0 ‘zbekiston strategiyasi. - Т.: O‘zbekiston, 2021.

Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat - yengilmas kuch. - Т.: Ma’naviyat, 2008.

А. Abdulla Avloniy. Tanlangan asarlar. - Т.: Ma’naviyat, 2006.

Abdulxayrov B. Miyon Buzruk - jadid dramaturgiyasi va teatri tadqiqotchisi. Т.: Fan, 2009.

Jabrdiyda yozuvchilar adabiy merosi mustaqillik xizmatida //Ilmiy maqolalar to‘plami. - Т.: Fan, 2013.

Jadidchilik: islohot, yangilanish, mustaqillik va taraqqiyot uchun kurash.-Т .: Universitet, 1999.

Ma’naviyat: asosiy tushunchalar izohli lug‘ati. - Т.: G‘.G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi, 2016.

Milliy matbuotimizning ikki durdonasi. - Т.: Mumtoz so‘z, 2015.

Munawarqori Abdurashidxonov. Tanlangan asarlar. - Т.: Ma’naviyat, 2003.

Sharafiddinov O. Mustafo Cho‘qay, Cho‘lpon, Otajon Hoshim. - Т.: Sharq, 1993.

Sharipov R. Turkiston jadidchilik harakati tarixidan. - Т.: O‘qituvchi, 2002.

Hoji Muin. Tanlangan asarlar. - Т.: Ma’naviyat, 2005

Загрузки

13 5

Опубликован

Совершенствование метода активизации духовного мировоззрения будущих педагогов на основе наследия джадидов

Как цитировать

Бекчанова, О. 2025. Совершенствование метода активизации духовного мировоззрения будущих педагогов на основе наследия джадидов. Зарубежная лингвистика и лингводидактика. 3, 3/S (мар. 2025), 164–168. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss3/S-pp164-168.