DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss10/S-pp506-510Ключевые слова
химия / учитель / эффективный подход / научно-методические основы / профессиональная подготовка / новые модули / технологическая наука / педагогическая наукаАннотация
Целью данной статьи является исследование знаний преподавателей в области химико-технологической науки. Используя новые модули обучения, исследуется новые принципы вычислительной химии для преподавателей химии.
Скачивания
Библиографические ссылки
Gilmanshin, I. R., Ferenets, A. V., Azimov Yu. I., Galeeva A. I., Gilmanshina S. I. (2015) Innovative technology products with high-tech production of waste recycling. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, 86 (1), 12014-12016.
Ivshina, G.V. and Ismagilov K. K. (2010) Development of mathematical culture with the help of information and communication technologies in teaching students humanities: monograph. Kazan Center for Innovative Technologies. 164 b.
Merkulov, I. P. (1980) Hypothetical-deductive model and knowledge of scientific development. M .: Nauka. 189 b.
Paravyan, N. A. (1975) Teaching methods in chemistry in hypothetical-deductive thinking. Chemistry at University and School: A Collection of Articles. Saturday articles, 2, 38- 46.
Harvey, D. (1969) Explanation in Geography. London.Samigullina, G. S., Gilmanchina S. I., Gaisin I. T., Gilmanshin I. R., Akchurina I. R. (2015) Professional and creative development of teachers of natural geography course professional retraining process. Education Education International, 8 (4).
http://dx.doi.org/10.5539/ies.v8n4p159
Sochor, A. M. (1988) Explanation of the learning process: the concept of elements of didactics. M .: Pedagogy. 128 b.
Vilkeev, D. V. (1982) The study of the basics of science as a didactic problem of the ratio of induction and deduction in the structure and process and its solutions: an abstract dissertation. Doctor of Ped Sciences. fans. M. 33
Загрузки
86 47Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2021 Наргиза Камолова

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.