DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss6-pp118-124Ключевые слова
маркетинг / специальная информация / авторское право и смежные права / мессенджер / Интернет / информатизацияАннотация
Ҳозирги кунда ижтимоий тармоқлардаги реклама тобора истеъмолчилар диққат марказига айланиб, маркетологлар ва ишбилармонлар орасида қизиқиш уйғотмоқда. Ушбу мақолада Ўзбекистон Республикасининг реклама, ахборотлаштириш, интелектуал мулк, солиқ қонунчилиги нормалари асосида ижтимоий тармоқларда реклама фаолиятини ҳуқуқий тартибга солиш хусусиятлари таҳлил қилинган. Ўзбекистон Республикаси қонунчилигида ижтимоий тармоқларни, шу жумладан, реклама фаолиятини тартибга солиш соҳасида алоҳида норматив-ҳуқуқий ҳужжат назарда тутилмаган, шу муносабат билан муаллиф ижтимоий тармоқларда рекламани ҳуқуқий тартибга солиш масаласи билан қонунчиликнинг умумий талабларини кесиб ўтиш “йўлларини” кўрсатган. Мақола натижасида ижтимоий тармоқларда реклама фаолияти икки турдаги шартнома – реклама яратиш бўйича хизматлар кўрсатиш тўғрисидаги битим ва реклама жойлаштириш бўйича хизматларни тақдим этиш тўғрисидаги битимни ўз ичига олиши мумкинлиги, шунингдек, реклама берувчининг оммавий таклифи асосида фаолиятни амалга оширишга рухсат берилиши назарда тутилган. Умуман олганда, самарали ҳуқуқий тартибга солиш ҳуқуқий механизмнинг соддалигига, ҳуқуқий юкни максимал даражада соддалаштиришга, шунингдек, реклама фаолияти субъектларини аниқ ва адолатли солиққа тортишга асосланиши лозимлиги таъкидланади.
Скачивания
Библиографические ссылки
Закон Республики Узбекистан от 11 декабря 2003 года № 560-II «Об информатизации» (источник: https://www.lex.uz/docs/82956).
Постановление Президента Республики Узбекистан от 8 июня 2020 года № ПП–4742 «О мерах по упрощению государственного регулирования предпринимательской деятельности и самозанятости» (Источник: https://lex.uz/docs/4849605).
Постановление Кабинета Министров Республики Узбекистан от 7 января 2011 года № 6 «Об утверждении перечня видов деятельности, которыми могут заниматься индивидуальные предприниматели» (источник: https://lex.uz/docs/1727492).
Расулев А. Информационная безопасность в условиях пандемии коронавируса //Review of law sciences. – 2020. – №. 2. – С. 224-228.
Рустамбеков И. Регулирование гражданско-правовых отношений в сети Интернет //Т.: ТГЮУ. – 2017.
Свиридова Е.А. Реклама как индивидуализирующее творческое представление. Диссертация на соискание ученой степени кандидата юридических наук. Москва, 2007. – 243 с.
Рахмонова М. Проблемы правоприменительной практики защиты прав на товарные знаки и возможные пути их разрешения //Review of law sciences. – 2020. – Т. 2. – №. Спецвыпуск. – С. 97-104.
https://www.statista.com/study/36294/digital-advertising-report-social-media-advertising/
Загрузки
138 97Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2021 Шохжахон Хужаев
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.