DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss12/S-pp227-233Ключевые слова
вредные привычки / умственное и физическое совершенство / свободное время учащихсяАннотация
В данной статье, описаны факторы повседневной деятельности учащихся. Правильная организация распорядка дня, досуга учащихся, профилактика вредных привычек учащихся. А также, как замещение прокрастинации, - занятия музыкой, живописью, литературой, театром и другими видами искусств. Изучается содержательная организация досуга учащихся.
Скачивания
Библиографические ссылки
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 19 mart kuni o’tkazgan vidioselektrda so’zlalagan nutqi. https://xabar.uz/kmd.
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 27 iyundagi “Yoshlar – kelajagimiz Davlat dasturi to’g’risida”gi PF-5466-son Farmoni // Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 15.08.2018 y., 07/18/3907/1706-son.
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 14 avgustdagi -Yoshlarni ma’naviy-axloqiy va jismoniy barkamol etib tarbiyalash, ularga ta’lim-tarbiya berish tizimini sifat jihatidan yangi bosqichga ko’tarish chora-tadbirlari to’g’risida‖gi PQ-3907-son Qarori // Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 15.08.2018 y., 07/18/3907/1706- son.
Абдукаримов Х. Профессионалное воспитания личности учителя в проыессе непрерывного педагогического оброзования. – М., 1998. С. 30.
Абдукаримов Х. Профессионалное воспитания личности учителя в проыессе непрерывного педагогического оброзования. – М., 1998. С. 30. 226
Karimova Mukaddas Otajonovna, Nasirova Mavjudakhon Bakhodirovna, Tuychieva Ranokhon Nodirjon kizi PEDAGOGICAL BASES OF THE ORGANIZATION OF METHODICAL WORK IN PROFESSIONAL COLLEGES ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal https://saarj.com 2021
M.N.Ismoilov “Bolalar va o’smirlar gigienasi” Toshkent -1994 yil.
D.J.SHaripova “Talabalarda sog’lom turmush tarzini shakllantirish”. “Farg’ona” nashriyoti -2010 y.
Загрузки
64 35Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2022 Нилуфар Абдулазизова

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.