DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss4/S-pp214-217Ключевые слова
компетентность / урок / педагогика / образование / содержание урока / творчествоАннотация
В данной статье освещаются требования к будущему учителю начальных классов и креативный подход учителя к уроку в процессе урока и специфика совместной работы с учениками
Скачивания
Библиографические ссылки
Sh.M.Mirziyoyev, Buyuk kelajagimizni mard va oliyjanob xalqimiz bilan birga quramiz. – Toshkent.: O‘zbekiston. 2017. – 488 bet
A.Abduqodirov va b “Kayc-ctadi” uslubi: nazariya, amaliyot va tajriba – T.: “ Tafakkur qanoti”, 2012. – 131-bet.
A.A. Abduqodirov Teoriya i praktika intecifikasii podgotovki uchiteley fizika-matematicheckix dictiplin. Acpekt icpolzovaniya kompyuternыx credctv v uchebno vocpitatelnom proseccye: Dicc...dokt.ped.nauk. (13.00.01., 13.00.02.) – T.:1990. – 360 c.
B.S.Abdullayeva, A.V.Sadikova, M.I. Toshpulatova, Oliy matematika asoslari // Pedagogika oliy ta’lim muassasalarining 5141600-“Boshlang‘ich ta’lim va sport-tarbiyaviy ish” bakalavr yo‘nalishi talabalari uchun mo‘ljallangan darslik – T.: Iqtisod – moliya, 2011. – 350-bet.
M.E.Jumayev, O‘qituvchining ijodiy shaxs sifatida rivojlanishida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining metodik-matematik tayyorgarligi. Monografiya.T.: “Fan”, 2009. – 240-bet.
M.E.Jumayev, O‘qituvchining ijodiy shaxs sifatida rivojlanishida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining metodik-matematik tayyorgarligi. Monografiya. T:.2009-y. “Fan” nashriyoti 240-bet.
Загрузки
22 18Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Шахноза Нурматова (Автор)

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.