DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss5/S-pp226-234Ключевые слова
железнодорожные коридоры / логистика / локомотив / электрификация / Афрасияб / ТальгоАннотация
После обретения нашей страной независимости, в результате увеличения потребности населения в быстром и экономичном железнодорожном транспорте, в сфере был проведен ряд реформ. Кроме того, многие проблемы, оставшиеся от транспортной политики советского правительства в Узбекистане, ждали своего решения. В данной статье на основе различных источников анализируется становление железнодорожного транспорта в Узбекистане в период 1991-2022 гг. и многие вопросы в нем.
Скачивания
Библиографические ссылки
“Навоий-Учқудуқ-Султонуиздоғ-Нукус темир йўлини қайта қуриш ва янги линияларини қуриш” тўғрисида Вазирлар Маҳкамасининг 06.08.1993 йилдаги 394-сон қарори.
“Ўзбекистон темир йўллари” АЖ музейидан олинган маълумотлар.
“Ўзбекистон темир йўллари” жорий архивидан.
“Ўзбекистон темир йўллари” жорий архиви маълумотлари.
“Тошгузар-Бойсун-Қумқўрғон янги темир йўл линиясини қурилишини жадаллаштириш тўғрисида” Вазирлар Маҳкамасининг 24.01.2003 даги 43-сон қарори.
“Хайратон ва Мозори Шариф ўртасидаги темир йўл линиясини лойиҳалаштириш, қуриш, ўрнатиш ва фойдаланишга топшириш” лойиҳасини амалга ошириш чора-тадбирлари тўғрисида Вазирлар Маҳкамасининг 20.11.2009 йилдаги 298-сонли қарори.
Т.Абдураҳмонов, Тошгузар-Бойсун-Қумқўрғон: Янги темир йўл-стратегик иншоот // Ўзбекистон овози. – 2006. – 24 июнь.
Аслиддин Боли, Норқобил Жалил. Биз ҳаммамиз йўловчимиз: [Тошкент темир йўл бекатларидаги муаммолар ҳақида] // Ўзбекистон овози. – 1994 йил 20 август.
Аслиддин Боли, Норқобил Жалил. Биз ҳаммамиз йўловчимиз: [Тошкент темир йўл бекатларидаги муаммолар ҳақида] // Ўзбекистон овози. – 1994 йил 20 август.
Интернет манбаси: https://www.railway.uz/uz/gazhk/istoriya_zheleznykh_dorog/
Н.Т.Қудбиев, Халқаро молиявий ҳисоб стандартларига ўтиш долзарблиги. SJ international journal of teoretical and practical research - 2021, 1 (2), 56- 64.
Масалиева Ж. Строительство железной дороги Китай – Кыргызстан – Узбекистан: ТEО готово // 24.кг 28.04.2023.
Р.Й.Маҳаммадалиев, А.А.Ниязов, Ўзбекистон Республикаси темир йўл транспортининг ривожланиш тарихи ва истиқболи // Academic Reasearch in educational sciences – 2021, vol. 2. Б. 708.
Ш.Назаров, Замонавий карвон: Манзил – тараққиёт, мақсад – фаровонлик. “Янги Ўзбекистон” газетаси. 2022 йил. 6 март, 48-сон.
Темир йўллар – миллат куч-қудрати // “Темирйўлчи”, 2003 йил 6 июнь. 23-сон.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Электрлаштирилган Ангрен-Поп темир йўл линиясининг қурилишини ташкил қилиш чора-тадбирлари” тўғрисида 18.06.2013 йилдаги ПҚ-1985-сонли қарори.
Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг 2020 йил 24 январда Олий Мажлисга мурожаатномаси. Халқ сўзи газетаси. 2020 йил 25 январь.
ЎзМЭ, Олтинчи жилд. Тошкент: 2003, 24-25-бет.
Интернет манбаси:
https ://uza.uz/uz/posts/toshkent-andizhon-poezdi-atnovi-y-lga-yildi-27-08-2016
Ж.Чориев, Янги транспорт коридорлари мамлакатлар ўртасидаги савдо-иқтисодий алоқаларни кенгайтиради: (Ўзбекистон Транспорт вазири ўринбосари билан суҳбат) // Янги Ўзбекистон, 2022 йил 17-центабр, 191-сон.
Загрузки
148 86Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Умарали Гулматов (Автор)

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.