DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss5/S-pp259-264Ключевые слова
культурно-массовые мероприятия / художественное мышление / педагогика / технология / метод / воспитание и обучениеАннотация
В статье рассматриваются вопросы совершенствования знаний, умений и навыков по развитию художественного мышления учащихся и их оценки; организационно-подготовительные, уточнение перспективы внедрения технологии, выбор формы, методов и средств педагогического процесса, методические рекомендации профессорско-преподавательского состава.
Скачивания
Библиографические ссылки
Sh.M.Mirziyoyev, Yangi Oʻzbekiston strategiyasi. – Toshkent: Oʻzbekiston, 2021. – 464 b.
N.Atayeva, M.Salayeva, S.Hasanov, Umumiy pedagogika (Pedagogika nazariyasi va amaliyoti asoslari). Oʻquv qoʻllanma. II kitob. H.Boboyevning umumiy tahriri asosida. –Toshkent: Fan va texnologiya, 2013. – 860 b.
O.A.Vasilchenko, Talabalarning musiqiy bilimlarini shakllantirishda pedagog mahorati // OʻzDSMI xabarlari. – Toshkent, 2019. – № 2. – B. 75-80.
D.U.Jarqinov, Oliy texnik taʼlim talabalarining vertikal integratsiyalash orqali ijodiy hamkorlik koʻnikmalarini rivojlantirish // Science and Innovation International Scientific Journal. 2022. – № 2. – p. 451.
G.Z.Joʻrayeva, Boʻlajak xorijiy til oʻqituvchilarining texnologiyasi asosida axborotlarga tahliliy va tanqidiy munosabatini shakllantirish tizimi // Journal of Advanced Research and Stability. 2022.Volume 02, – № 10. – p. 237.
S.Matchonov, Adabiy taʼlim tizimini texnologiyalashtirish va badiiy-estetik tafakkur muammolari // https://fll.jdpu.uz/index.php/.
R.Y. Musinova, Talabalar tafakkurida ijodiylik va kreativlikni shakllantirish muammosi. // Zamonaviy taʼlim. – Toshkent, 2019. – № 3. – B. 12.
Загрузки
56 44Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Омонбой Эргашев (Автор)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.