DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp238-247Ключевые слова
CEFR / Уровни владения языком / Европейский языковой портфолио / Государственные / Образовательные / Стандарты / Система непрерывного образованияАннотация
Ушбу мақола CEFR ҳужжати ва унинг тарихига назар солган ҳолда, сўнгги йилларда олиб борилган ислоҳотлар натижасида унинг Ўзбекистонга кириб келиши, яратилиш тарихи ва бу борада мамлакатимизда амалга оширилаётган ишлар нечоғлик ўз самарасини бераётганлиги ҳақида тўхталиб ўтади. Мақолада, шунингдек, CEFR ҳужжатининг таркибий қисми, тил билиш даражаларинг таърифи, Европа Тил синовлари уюшмаси томонидан ташкил этилган “Can Do” баёнотининг ишлаб чиқиш жараёни кўрсатилган. Бундан ташқари мақолада CEFR нинг глобал миқёсда амалга оширилиши ва қилинган тадқиқотлар кўлами ҳамда Ўзбекистонда дастурни жорий этилиш босқичлари, хусусиятлари ва қабул қилинган меъёрий ҳужжатлар тўғрисида сўз юритилади.
Скачивания
Загрузки
612 149Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2021 Азиза Мусоева

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.