Технологии для повышения возможности использования дифференцированных образовательных технологий в подготовке будущих учителей начальной школы

  • Старший преподаватель Гулистанского государственного университета, Гулистан, Узбекистан
  • Старший преподаватель Гулистанского государственного университета, Гулистан, Узбекистан
  • Преподаватель Гулистанского государственного университета, Ташкент, Узбекистан

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss2/S-pp254-259

Ключевые слова

диагностика / дизайн, организационная / обучающая / корректирующая / аналитическая / управленческая / дифференцированная / игра / критическое мышление / дифференцированное обучение

Аннотация

Bugungi kunda maktab yangi, zamonaviy ta'lim sifatiga erishishga, hayotiy vazifalar va muammolarni hal qilishga qaratilgan o'quv jarayonining muvaffaqiyati ko'plab omillarga bog'liq bo'lib, ular orasida bolaning qobiliyati va imkoniyatlariga qarab o'qitish, ya'ni tabaqalashtirilgan ta'lim eng kam rol o'ynamaydi. O'quvchilarning aqliy faoliyat texnikasini o'zlashtirish samaradorligi nafaqat sifatiga, balki bolalarning individual psixologik xususiyatlariga, ularning o'rganish qobiliyatiga ham bog'liqdir. O'qituvchi har bir sinfdagi o'quvchilarimning individual xususiyatlarini juda yaxshi bilishi zarur. Shuning uchun muammolarni hal qilish qobiliyatining shakllanish darajasiga qarab sinfni guruhlarga ajratish kerak

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Библиографические ссылки

Ладохина, И.Ю. Полимодалыюе обучение. Диагностический инструментарий для младших школьников - №1 -2011.- B.161-167

Shodiyev N., Yo‘ldoshev K., Shodiyev R. Kurs tinglovchilarini tabaqalashtirilgan ta'limga o‘rgatish // “Xalq ta'limi” j., 2012,1-son Tolipov O‘.Q. Ta'limda tabaqalashtirish (xorijiy tajribalar). Qo‘llanma. “ Maktab va hayot” jurnali 3- soniga ilova. - T.: 2003.

Differensionnaya obucheniye fiziki // Tezisы dokladov vsesoyuznogo soveщaniya semenara (g. Samarkand 27-29 sentyabrya 1990g.). - Samarkand SamDPI, 1990. .

Qodirov B.R. Tabaqalashtirilgan ta'limda psixologik -pedagogik

tashxis. Metodik tavsiyalar. -T., 2005.

Melnikov M.A. Opыt differensionnogo obucheniya v sovetskoy shkole. - «Sovetskaya pedagogika», 1962, №9

Saidqulov Sh. Malaka oshirish tizimida tabaqalashtirilgan ta'limni joriy etish // Uzluksiz pedagogik ta'lim va malaka oshirish muammolari. Uslubiy qo‘ llanma - Samarqand, 1996,

Salayeva M. Maktabda darajali tabaqalashtirib o‘qitish // “Xalq ta'limi” j., 2007,1-son

Hasanov R. Umumiy o‘rta ta'lim maktablarida tabaqalashtirib o‘qitish Konsepsiyasi// “Ma'rifat” gazetasi, 2005 yil 26 yanvar.

G‘afforova T. Ta'lim tizimida tabaqalashtirib o‘qitish va shaxs faolligining o‘zaro bog‘liqligi // “ Xalq ta'limi, 2007, 4-son

Загрузки

84 71

Опубликован

Как цитировать

Норбоева, С. , Расулова , З. и Мамарахимов , Ш. 2021. Технологии для повышения возможности использования дифференцированных образовательных технологий в подготовке будущих учителей начальной школы. Общество и инновации. 2, 2/S (мар. 2021), 254–259. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss2/S-pp254-259.