DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss10/S-pp101-104Ключевые слова
высшее образование / клиническое мышление / гинекологическая наука / педагогическое общениеАннотация
В статье рассматривается научно-экспериментальное обоснование эффективности технологий формирования клинического мышления будущих врачей в процессе преподавания гинекологической науки в медицинских вузах.
Скачивания
Библиографические ссылки
Urinova Sh. A. «Сlinical aspects of the use of laser photodynamic therapy in cervical pathology» Eurasian Journal of Medical and Natural Sciences Innovative Academy Research Support Centre Р.353-355
Urinova Sh. A. «Open class as a way to motivate the use of interactive methods in gynecology» Academia: An International Multidisciplinary Research Journal https://saarj. com.ISSN: 2249-7137 Vol. 11, Issue 01, January 2022. Р.2499-2504 Р.2499-2504
Urinova Sh. A. «Modern Educational Pedagogical Technologies as a Factor of improving the quality of education» International Journal of advanced research in engineering and applied sciences ISSN:2278-6252 Vol.11, Issue 02, February 2022 Impact Factor:7.687 Р.2569-2572
Urinova Sharofat Axtamovna “USING SITUATION ASSIGNMENTS IN FORMING STUDENRS’ CLINICAL THINKING”. Central Asian Journal OF EDUCATION AND INNOVATION, 2 (8) 2023 P.40-44
Urinova Sharofat Akhtamovna USING SITUATIONAL TASKS IN FORMING STUDENTS THINKING. ACADEMIC RESEARCH IN MODERN SCIENCE, 2(20) 2023 P.94-98
УРИНОВА Шарофат Ахтамовна «Талабалар клиник тафаккурини шакллантиришда вазиятли топшириклардан фойдаланиш». Pedagogik Mahorat ilmiy-nazariy va metodik jurnal. № 9/2023.10.Р.143-146.
Загрузки
17 2Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Шарофат Уринова (Автор)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.