DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss11/S-pp203-207Ключевые слова
педагогика / методика / образование / технологии обучения / инновационные методыАннотация
В этой статье представлены научные выводы о содержании системы подготовки будущих учителей в области педагогики, структуре образовательных программ и формировании профессиональной компетентности будущих учителей географии. Особое внимание уделено контексту виртуального образования и его соответствию требованиям государственного образовательного стандарта.
Скачивания
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 08 oktyabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish kontseptsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5847-sonli Farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 7 fevraldagi O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar Strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-4947-son Farmoni //O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2017-y., 6-son, 70-modda.
“Taʼlim to‘g‘risida”gi Qonun. O‘RQ-637-son. 2020-yil 23-sentabr.https://lex.uz/
Inoyatov U. Zamonaviy sharoitda pedagog kadrlar tayyorlash: muammo va vazifalar. – T.: “Pedagogik ta’lim” jurnali, 2012 yil. (2-son), 16-21-betlar.
Amonov X. Geografiyani o‘qitishda o‘quvchilarning bilish faoliyatini tashkil etish va boshqarish yo‘llari. “Pedagogik mahorat” jurnali. Buxoro,2020 4-son.
Загрузки
22 10Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Хуршида Тажибаева (Автор)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.