• Самостоятельный соискатель, Самаркандский государственный институт иностранных языков, Самарканд, Узбекистан

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp238-247

Ключевые слова

CEFR / Уровни владения языком / Европейский языковой портфолио / Государственные / Образовательные / Стандарты / Система непрерывного образования

Аннотация

Ушбу мақола CEFR ҳужжати ва унинг тарихига назар солган ҳолда, сўнгги йилларда олиб борилган ислоҳотлар натижасида унинг Ўзбекистонга кириб келиши, яратилиш тарихи ва бу борада мамлакатимизда амалга оширилаётган ишлар нечоғлик ўз самарасини бераётганлиги ҳақида тўхталиб ўтади. Мақолада, шунингдек, CEFR ҳужжатининг таркибий қисми, тил билиш даражаларинг таърифи, Европа Тил синовлари уюшмаси томонидан ташкил этилган “Can Do” баёнотининг ишлаб чиқиш жараёни кўрсатилган. Бундан ташқари мақолада CEFR нинг глобал миқёсда амалга оширилиши ва қилинган тадқиқотлар кўлами ҳамда Ўзбекистонда дастурни жорий этилиш босқичлари, хусусиятлари ва қабул қилинган меъёрий ҳужжатлар тўғрисида сўз юритилади.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Загрузки

623 155

Опубликован

Как цитировать

Мусоева, А. 2021. Осуществление CEFR в Узбекистане. Общество и инновации. 2, 1/S (фев. 2021), 238–247. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp238-247.