Необходимость совершенствовать профессиональной компетенции будущих учителей на основе исторического мышления и положение проблемы на практике проблемы

  • Базовый докторант, Андижанский государственный университет, Андижан, Узбекистан

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss5/S-pp132-141

Ключевые слова

историческое мышление / будущий учитель / компетентность / проблема / культура / развитие / воспитание / историческое сознание / национальная гордость / патриотизм / гармонично развитое поколение / общество

Аннотация

В данной статье рассматривается необходимость повышения профессиональной компетентности будущих учителей на основе исторического мышления и анализируется практическое состояние данной проблемы. Также в статье представлены предложения и рекомендации по повышению профессиональной компетентности будущих учителей на основе исторического мышления. Тема исследования сосредоточена на преодолении проблем, возникающих в процессе обучения, а также излагаются мнения по на подготовке всесторонне развитых педагогов.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasining «Ta'lim to‘g‘risidagi» Qonuni //Barkamol avlod – O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. – T.: O‘zbekiston, 1997. 67-b

Mirziyoev Sh.M “Ma'naviy-marifiy ishlar tizimini tubdan takomillashtirish, bu borada davlat va jamoat tashkilotlarining hamkorligini kuchaytirish masalalari” bo‘yicha vadeoselektor yig‘ilishidan.

Mirziyoev Sh.M “Qonun ustuvorligi inson manfaatlarini ta'minlash-yurt taraqqiyoti va xalq farovonligi garovidir”, T.: “O‘zbekiston”, 2017, 23 bet

Egamberdieva N “Ijtimoiy pedagogika”, T.: “Alisher Navoiy nomidagi O‘zbekiston milliy kutubhonasi nashriyoti” 2009 yil, 44 bet

Abdulla Avloniy. Turkiy guliston yoxud axloq.–T.: O‘qituvchi, 1992.16-b.

Yo‘ldashev O‘ “Umumiy pedagogika” T.: “Fan va texnologiya”, 2017 yil, 128 bet

Jo‘raev N “Tarixiy falsafaning nazariy asoslari”. T.: “Ma'naviyat” 2008 yil, 17-18 betlar

Ibroximov A va boshqalar. Vatan tuyg‘usi. Toshkent, 1996. 288 b

Musurmonova O. Oila ma'naviyati – milliy g‘urur. T.: 1999.

Erkaboeva N.Sh “Mustaqillik yillarida O‘zbekistonda pedagogik fikrlarning rivojlanishi” doktorlik dissertatsiyasi avtoreferati, T.: 2007 yil 37-38 betlar

Quronov M, Daminova I, Bozorov O, Akrmova Sh “Milliy tarbiya va yoshlar”, T.: “Kamalak”, 2016 y, 6 bet

To‘xtaxo‘jaeva M.X, Nishonova S.N, Hasanboev J va b.q “Pedagogika. Pedagogika nazariyasi va tarixi. I qism. Pedagogika nazariyasi” T.: “O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati”, 2010 yil 58 b

Falsafiy lug‘at “O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti”, 2004 yil, 386

Ma'naviyat asosiy tushunchalar lug‘ati “G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi” Toshkent.; 2010, 541

«O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi» Davlat ilmiy nashriyoti Toshkent.: 7 jild, 2007 y, 164 b

O‘zbek tilining izoxli lug‘ati “O‘zbekiston milliy ensklopediyasi” davlat ilmiy nashriyoti, T.: 2015 y, 4 jild 008

Pedagogik atamalar lug‘ati. T.: 2008 y, 70 bet

Загрузки

83 63

Опубликован

Как цитировать

Усмоналиев , И. 2022. Необходимость совершенствовать профессиональной компетенции будущих учителей на основе исторического мышления и положение проблемы на практике проблемы. Общество и инновации. 3, 5/S (июл. 2022), 132–141. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss5/S-pp132-141.