DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss6/S-pp18-24Ключевые слова
Гуманизм / идеальный человек / воспитание / духовность / национальная духовная ценность.Аннотация
В статье анализируются вопросы образования и воспитания в национальных духовных ценностях. Уделяется особое внимание на философскую сущность концепции идеального человека. Приводится примеры о воспитании молодежи из исламских источников. А также раскрывается сущность гуманизма.
Скачивания
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ёшларни маънавий-ахлоқий ва жисмоний баркамол этиб тарбиялаш, уларга таълим-тарбия бериш тизимини сифат жиҳатидан янги босқичга кўтариш чора-тадбирлари тўғрисида”ги 2018 йил 14 августда қабул қилинган ПҚ-3907-сонли Қарори.
Зиёмухамедов. Б Комилликка элитувчи китоб. Тошкент.: “Турон иқбол” 2оо6.
Комилов.Н Муаллиф ҳақида икки ҳикоя. /Ҳусайн Воиз Кошифий. Футувватнома Султоний ёхуд жавонмардлик тариқати. Т.: Абдулла Қодирий номидаги халқ мероси нашриёти. 1994. 8-саҳифа
Хайруллаев М.М. Уйғониш даври ва Шарқ мутафаккирлари. Тошкент.: Ўзбекистон. 1971.
Нишонова С. Комил инсон тарбияси. Т.: Истиқлол 2003
Каримов.Р. Хинд мутафаккирларининг комил инсон ҳақидаги фалсафий фикрлари.Т.: “Мутаржим”. 2005.
Ибрагимова Г.Х. Касб таълимида талаба ёшлар маънавиятини миллий истиқлол ғояси асосида шакллантириш. 13.00.01. пед.ф.д. ил.дар.олиш учун ёз.дисс. 231б, ТошДПУ, 2005.
Исмаилова З.Қ. Маънавий-ахлоқий тарбиянинг назарий ва эксприментал методик асослари (миллий истиқлол ғояси: асосий тушунча ва тамойиллар асосида)13.00.06. пед.ф.д. ил.дар.олиш учун ёз.дисс.Тош., 2006.
Маматқулова Рахима. Миллий маънавий мерос асосида университетларнинг талабаларида хулқ – одоб фазилатларини тарбиялаш:Пед.ф.ном. дисс(13.00.01.)ТошДУ – Т., 1995. – 220 б.
Назаров Қ., Очилдиев А. Миллий истиқлол ғояси: асосий тушунчалар, тамойиллар ва атамалар. -Т.: «Янги аср авлоди», 2002..
Хамдамова М.З. «Таълим ва тарбия технологияси» (Маънавият асослари ва педагогика дарслари мисолида методик қўлланма) ТошДШИ, Тошкент шаҳар “Fan va texnologiya” нашриёти, 2009. 152 бет. 9,5.б/т.
Қурбонов Ш.Э. Социально-педагогические особенности национальной модели и программы по подготовке кадров. Атореф.дисс..докт.пед.наук. Т., 2000.54 с.:
Ҳасанбоева О. Тарбиявий ишларни ташкил қилиш методикаси. -Т., 1996. –91 б.
Эргашев И. ва бошқ. Миллий истиқлол ғояси: Ўзбекистон Республикаси Олий таълим бакалавриат босқичи учун дарслик. -Т.: Академия, 2005.
Қуранов М. Ёшларни миллий мафкуравий тарбиялаш – технологик масала. // «Кадрлар тайёрлаш миллий дастури»ни амалга ошириш шароитида ёш авлодни маънавий тарбиялаш шакл ва усуллари» мавзусидаги илмий-амалий конференция материаллари тўплами. -Тошкент. 2001.
Имомназаров.М. Миллий маънавиятимиз асослари. Ўқув қўлл.Олий ва ўрта махсус таълим вазирлиги.– Т.:Ўзбекистон файласуфлар миллий жамияти нашриёти, 2006. .
Лафасов.М. Миллий мафкура фани ўқитиш методикаси (методик қўлланма) Т.:2012.
Хамдамова. М. Миллий ғоя асосида узлуксиз таълим тарбияни ривожлантириш механизмлари. Т.: “Фан ва технология”.2009.
Юсупов .Э. Инсон камолотининг маънавий асослари.Т.: Университет. 1998.
Маҳмуд Асъад Жўшон. Тасаввуф ва гўзаллик. – Т.: Адолат, 2004. - 131 б.
Абу Исо ат-Термизий. Аш-шамоил ан-набавийа. – Т.: Чўлпон, 1993. - 61 б.
Имом ат-Термизий. Шамойили Муҳаммадийя. – Т.: Меҳнат, 1991. - 80 б.
Қуръони карим маъноларининг таржимаси. “Нисо” сураси. – Т.: ТИУ, 2001. - 84 б.
Эзгулик йўлида. – Т.: Чўлпон, 2006. – 70 б.
Ахлоқ-одобга оид ҳадис намуналари. – Т.: Фан, 1990. – 66 б.
Бертельс.Е.Э. Суфизм и суфийская литература. – М.: Наука. 1995.С.54.
Khajieva, I., Khujaniyazova, G., Kenjaeva, K., & Jumaniyozov, F. (2020). Foreign language competenceformation of the future teacher of vocational education in the information and educational environment. European Journal of Molecular & Clinical Medicine, 7(2), 360-365.
Zhabborova, O. I., & Kenjaeva, H. P. (2018). Bases of gender equality of rights in Uzbekistan. Международный журнал гуманитарных и естественных наук, (5-2).
Кенжаева, Х. П., Тожиев, Ф. И., & Жураев, Б. Н. (2014). РОЛЬ ЖЕНЩИН В СОЗДАНИИ И РАЗВИТИИ ДЕМОКРАТИЧЕСКОГО ОБЩЕСТВА В УЗБЕКИСТАНЕ. In Инновации в технологиях и образовании (pp. 119-123).
Кенжаева, Х. П. (2021). ФУҚАРОЛИК МАДАНИЯТИ МЕЗОНЛАРИ ШАРҚ ФАЛСАФАСИ ТАЛҚИНИДА. Academic research in educational sciences, 2(3).
Загрузки
161 98Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2021 Хуршида Кенжаева
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.