Мотивационная сущность развивающей коммуникативной активности учителей-неспециалистов в процессе обучения английского языка

  • независимый исследователь, старший преподаватель, кафедрa «Методика обучения языкам», Навоийский государственный педагогический институт, Навои, Узбекистан

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss9/S-pp102-109

Ключевые слова

коммуникативная компетентность / социокультурная компетентность / прагматическая компетентность

Аннотация

В статье рассматривается мотивационная значимость развития коммуникативной активности учителей-неспециалистов в процессе обучения английскому языку.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил 6 ноябрдаги “Таълим-тарбия тизимини янада такомиллаштиришга оид қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида” ПҚ-4884-сон қарори/ Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси; 06.12.2020 й., 06/20/653/1592-сон

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021-йил 25 январдаги “Халқ таълими соҳасидаги илмий-тадқиқот фаолиятини қўллаб қувватлаш ҳамда узлуксиз касбий ривожлантириш тизимини жорий қилиш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-4963-сон қарори/ Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси; 25.01.2021 й., 25/01/345

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2018 йил 27 май «2018-2025 йилларда таълим муассасаларининг чет тиллари кабинетларини замонавий ахборот-коммуникация, ўқитишнинг техник воситалари ва анжомлари билан жиҳозлаш (қўшимча жиҳозлаш)ни жадаллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги 143-сон Қарори

Мирзиёeв Ш.М. Буюк келажагимизни мард ва олийжаноб ҳалқимиз билан бирга қўрамиз. –Тошкент: Ўзбекистон, 2017. – 488 б.

Лукина О.И Фонетический термин как единица терминологического поля во французском языке в сопоставлении с русским: Дисс. ... канд. филол. наук. – Екатеринбург, 2018. – 261 с.

Ляховицкий М.В. Методика преподавания иностранных языков. – М.: Высшая школа, 2019. – 159 с.

Ахмедова Л.Т. Теория и практика обучения профессиональной русской речи студентов-филологов. –Т.: Фан ва технология, 2013. – 200 с.

Ибрагимова Ф.Ш. Система интенсификации дидактической подготовки будущих учителей иностранных языков (на материале английского языка): Дисс. ... канд. пед. наук. – Ташкент, 2011. – 220 с.

Hymes D. Communicative competence. New York, 1999.-P.-78

Саматова Б.Р. Инглиз тилини ўқитишда нофилологик йўналиш талабаларининг мотивацияси (юриспруденция йўналиши мисолида): Пед. фан. бўй. фал. д-ри (PhD) ... дисс. – Т.: 2020. – 172 б.

Скворцов И. Основы: культуры речи. Хрестоматия. – М.: 2018. –312 с.

.Шарипов Ш.С. Ўқувчилар касбий ижодкорлиги узвийлигини таъминлашнинг назарияси ва амалиёти: Педаг. фан. д-ри. ... дисс. автореф. – Т.: 2012. – 46 б

Загрузки

95 52

Опубликован

Как цитировать

Турсунназарова, Э. 2021. Мотивационная сущность развивающей коммуникативной активности учителей-неспециалистов в процессе обучения английского языка. Общество и инновации. 2, 9/S (окт. 2021), 102–109. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss9/S-pp102-109.