DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss9/S-pp239-252Ключевые слова
диагностика / образование и обучение / знания / навыки / компетенции / настойчивость / оценка / мастерство / сравнениеАннотация
В статье определены новые подходы к демократизации системы образования, отказ от сложных форм мотивации к обучению посредством оценивания, а не контроля и оценки знаний, навыков и умений, а также поиск новых способов стимулирования обучения, роста и личная выгода в образовании. Система диагностики отражает ряд преимуществ как средство поощрения оценки.
Скачивания
Библиографические ссылки
Мирзиёев Ш.М. Буюк келажагимизни мард ва олижаноб халқимиз билан бирга қурамиз. Тошкент, “Ўзбекистон”, 2017 йил, 488 бет.
2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича Ҳаракатлар стратегияси. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги ПФ-4947 сонли Фармони.
Авлоний А. Туркий гулистон ёхуд ахлок.Т. 1996.
Беруний А.Р. Рухият ва таълим-тарбия хақида. Т. 1992.
Иброхимов А. (муаллифдош). Ватан туйгуси. Т. 1997.
Кайковус. Қобуснома. Т. 1994.
Мусурмонова О. Ўкувчиларнинг маънавий маданиятини шакллантириш. Т.1993.
Мусурмонова О. Оила фаровонлиги – жамият тарак-киёти мезони. Халк таълими жур.6-сон. 1998.
Махкамов У. Ахлоқ-одоб сабоқлари. Т. 1994.
Тошмуродова Қ. Таълим-тарбияни режалаштириш хусусиятлари. Т. 1993.
Ғозиев Э. Психология. ўкув кўлланма. Т. 1994.
Ғозиев Э. Тафаккур психологияси. Т. 1990.
Загрузки
237 66Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2021 Дилобар Холикова
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.