DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss2/S-pp187-189Ключевые слова
рефлексивные методы / педагогическое мышление / рефлексивная позиция / рефлексивные отношения / языковые средства / средства мышленияАннотация
В данной статье рассматриваются способы повышения профессиональных навыков учащихся на уроках английского языка с помощью интерактивных методов рефлексии. Также обсуждаются практические аспекты организации учебной деятельности учащихся с использованием рефлексии на уроках английского языка.
Скачивания
Библиографические ссылки
А.А. Smirnova “Universitetda chet tilini o‘rganish jarayonida advokatning chet tilidagi kommunikativ kompetentsiyasini shakllantirish”. Hozirgi bosqichda huquq va huquqni muhofaza qilish faoliyatining dolzarb muammolari. 2014 yilgi xalqaro amaliy konferentsiya materiallari.
V.G. Аseev “Xulq-atvor va shaxsni shakllantirish motivatsiyasi”. M., 2006 – B. 304.
А.А. Bizyaeva “Fikrlaydigan o‘qituvchining psixologiyasi: pedagogik refleksiya”. Pskov: PDPI. – 2004. – B. 216.
V.А. Bodrov “Shaxsning motivatsion sohasining nochiziqli modeli”. Pedagogik jurnal. Qism 22. – B. 90.
Ye.N. Solovova. “Chet tillarni o‘qitish metodikasi”. Intensiv kurs: pedagogika oliy o‘quv yurtlari talabalari va o‘qituvchilari uchun qo‘llanma. M., АST. Аstrel, – B. 200.
Загрузки
49 33Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2022 Нигора Хайдарова

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.