DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp7-12Ключевые слова
физика / решение задач / научные компетенции / определенная последовательность действий / сложность / системность и органичность / особенность / педагогическая эффективностьАннотация
В статье рассматривается развитие у учащихся естественнонаучных компетенций путем решения задач по физике. При обучении физике в общеобразовательной школе излагаются представления об определенной последовательности действий для решения задач, принципе усложнения, последовательности и организованности.
Скачивания
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2017 йил 6 апрелдаги «Умумий ўрта ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълимининг Давлат таълим стандартларини тасдиқлаш тўғрисида»ги 187-сон қарори. // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 14-сон, 230-модда.
Абдуқодиров А.А.Умумтаълим мактаблари учун электрон дарслик яратишнинг назарий асослари //Педагогик маҳорат. – Т., 2003, №2. 6-10 – бетлар.
Азизходжаева Н.Н. Педагогик технология ва педагогик маҳорат. Ўқув қўлланма. – Тошкент: ТДПУ, 2003. – 174 б.
Хамидов В.С. Interactive physics муҳитида физик жараёнларни моделлаштириш. Таълимда ахборот-коммуникация технологиялари , III-том, Тошкент 2006, : 2
Абдалова С. Мустақил таълимни бошқариш ва ўқувчиларнинг ижодий қобилиятини ривожлантиришда креатив технологияларнинг ўрни //Таълим менежменти.– Тошкент, 2011. №4.–б. 40–47.
Турдиев Н.Ш. Физика 6-синф учун дарслик. «Ўзбекистон» нашриёт-матбаа ижодий уйи. –Тошкент, 2017.– 176 б.
Загрузки
47 25Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2022 Т. Бузруков

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.