Развитие компетенций учащихся путем решения задач по физике

  • докторант, Термиз давлат университети, Термиз, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp7-12

Ключевые слова

физика / решение задач / научные компетенции / определенная последовательность действий / сложность / системность и органичность / особенность / педагогическая эффективность

Аннотация

В статье рассматривается развитие у учащихся естественнонаучных компетенций путем решения задач по физике. При обучении физике в общеобразовательной школе излагаются представления об определенной последовательности действий для решения задач, принципе усложнения, последовательности и организованности.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2017 йил 6 апрелдаги «Умумий ўрта ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълимининг Давлат таълим стандартларини тасдиқлаш тўғрисида»ги 187-сон қарори. // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 14-сон, 230-модда.

Абдуқодиров А.А.Умумтаълим мактаблари учун электрон дарслик яратишнинг назарий асослари //Педагогик маҳорат. – Т., 2003, №2. 6-10 – бетлар.

Азизходжаева Н.Н. Педагогик технология ва педагогик маҳорат. Ўқув қўлланма. – Тошкент: ТДПУ, 2003. – 174 б.

Хамидов В.С. Interactive physics муҳитида физик жараёнларни моделлаштириш. Таълимда ахборот-коммуникация технологиялари , III-том, Тошкент 2006, : 2

Абдалова С. Мустақил таълимни бошқариш ва ўқувчиларнинг ижодий қобилиятини ривожлантиришда креатив технологияларнинг ўрни //Таълим менежменти.– Тошкент, 2011. №4.–б. 40–47.

Турдиев Н.Ш. Физика 6-синф учун дарслик. «Ўзбекистон» нашриёт-матбаа ижодий уйи. –Тошкент, 2017.– 176 б.

Загрузки

63 44

Опубликован

Как цитировать

Бузруков, Т. 2022. Развитие компетенций учащихся путем решения задач по физике. Общество и инновации. 3, 3/S (апр. 2022), 7–12. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp7-12.