DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss5-pp61-65Kalit so‘zlar
мактабгача таълим тизими , мактабгача таълим ташкилотлари , таълим-тарбия , педагог-ходимлар , болалар , жисмоний тарбия , компетенция , инклюзив гуруҳларAnnotasiya
Мазкур мақолада республикамиздаги мактабгача таълим тизими муаммолари, тизимни ривожлантириш йўллари, мактабгача таълим ташкилотларида таълим-тарбия жараёнларини ташкил этиш, мактабгача таълим ёшидаги болаларни соғлом вояга етказиш, мактабгача таълим ташкилотлари педагог-ходимлари салоҳиятини янада мустаҳкамлаш, мактабгача таълим ташкилотларида соғлом болаларни шакллантиришда таълим тизими ва жисмоний тарбиянинг ролини кучайтириш, жамиятда соғлом турмуш тарзини кенг тарғиб этиш, болалар, айниқса қиз болалар ўртасида жисмоний тарбия ва спортга меҳр уйғотишга бағишланган фикр-мулоҳазалар баён этилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикасининг 2019 йил 16 декабрдаги “Мактабгача таълим ва тарбия тўғрисида”ги Қонуни // Lex.uz/
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2019 йил 13 майдаги 391-сон қарори // Lex.uz/
Леонтьева Н.Н., Маринова К.В. Анатомия и физиология детского организма. - М.: Просвещение, 1999.
Физиология развития ребенка./ под ред. В.И.Козлова./,М.Педагогика. 1999. 23.Созревание основных физиологических систем организма детей. Под ред. М.М.Кольцовой. М.: - 2000.
Б.Р.Джураева, Х.А.Умарова, Ҳ.М.Тожибоева, Г.М.Назирова, “Мактабгача таълим муассасаларида таълим жараёнининг сифати ва самарадорлигини такомиллаштиришнинг педагогик тизими” / монография // Тошкент, Реал принт. – 2017. 160 б.
Yuklashlar
115 99Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2023 Лола Романова (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











