• Tayanch doktorant, Andijon davlat pedagogika instituti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss9/S-pp65-69

Kalit so‘zlar

pedagogik yondashuv , baholash tizimi , formativ baholash , summativ baholash , normativ baholash , o’z-o’zini baholash , kriteriyalarga asoslangan baholash , hamkorlikda baholash

Annotasiya

Ushbu maqolada pedagogik yondashuvning mazmuni ochib beriladi. Shu bilan birgalikda, asosiy pedagogik yondashuvlar nima ekanligi, ularning mohiyati yoritilib o’tiladi. Baholash tizimining strukturaviy tuzilishi keltiriladi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 5847-sonli farmoni.Oliy ta’lim tizimini 2030-yilga rivojlantirish konsepsiyasi.3-bob.1,4-bo’lim.8-oktyabr 2019-yil.

Pedagogik atamalar lug’ati.T:-2008.B.55.

Sheriboyeva O’.X. Научный фокус.1-noyabr.2023.B.463.

Marina Aleksandrovna Pinskaya. Baholashning yangi shakllari.2016

Yuklashlar

118 20

Nashr qilingan

Asosiy pedagogik yondashuvlar va ularning baholash tizimi

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Tursunbayeva, K. (2024). Asosiy pedagogik yondashuvlar va ularning baholash tizimi . Jamiyat Va Innovatsiyalar, 5(9/S), 65–69. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss9/S-pp65-69