DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss9/S-pp15-18Kalit so‘zlar
texnologik ta'lim , innovatsion yondashuvlar , gazlamaga ishlov berish , Flipped Classroom modeli , masofaviy ta'lim , interaktiv o‘qitish , amaliy ko‘nikmalarAnnotasiya
Ushbu maqola texnologik ta'lim yo‘nalishida "Gazlamaga ishlov berish praktikumi" fanini o‘qitishda innovatsion yondashuvlardan foydalanish usullarini o‘rganishga qaratilgan. Innovatsion ta'lim usullari nafaqat nazariy bilimlarni o‘zlashtirishda, balki talabalar amaliy ko‘nikmalarini shakllantirishda ham muhim ahamiyat kasb etadi. Tadqiqot davomida Flipped Classroom modeli va masofaviy ta'lim platformalarining samaradorligi o‘rganilgan bo‘lib, ularning o‘quv jarayonini interaktiv va samarali qilishda qanday rol o‘ynashi tahlil qilingan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Bergmann, J., & Sams, A. (2012). Sinfingizni o'zgartiring: Har bir talabani har bir darsda erishish. Xalqaro Texnologiya Ta'limi Jamiyati.
Brown, J. (2018). Kasb ta'limida innovatsion o‘qitish usullari: Adabiyotlar tahlili. Kasb ta'limi va o‘qitish jurnali, 70(3), 457-474.
Guri-Rosenblit, S. (2009). Masofaviy ta'lim: Nazariy jihatlar va amaliy oqibatlar. Masofaviy ta'limda o'zgarishlar: Global davrda o'qitish va o'rganish (b. 47-61). Springer.
McCarthy, J. (2018). Ilm-fanda Flipped Classroom modelining samaradorligi. Fan ta'limi va texnologiyalari jurnali, 27(1), 23-31.
Meyer, K. A. (2014). Masofaviy ta'limda sifat: Talabalar va o'qituvchilar e'tiborida. Asinxron o'qitish tarmoqlari jurnali, 18(1), 1-20.
Moore, M. G. (2013). Masofaviy ta'lim nazariyasi: Adabiyotlar tahlili. Masofaviy ta'lim qo'llanmasi (b. 11-24). Routledge.
Yadav, A., & Hodge, A. (2016). O'qituvchilar tayyorgarligida innovatsion o'qitish strategiyalarining o'rni: Adabiyotlar tahlili. Ta'lim va amaliyot jurnali, 7(18), 92-98.
Yuldashev, A. (2020). Texnologik ta'limda innovatsion pedagogik yondashuvlar. O'zbekiston Respublikasi Oliy va o'rta maxsus ta'lim vazirligi.
Ismoilov, I. (2019). Gazlamaga ishlov berish fanini o‘qitishda zamonaviy pedagogik texnologiyalar. O'zbekiston Respublikasi Oliy va o'rta maxsus ta'lim vazirligi.
Abdullaeva, N. (2021). O‘zbek kasb-hunar ta'limida masofaviy ta'limning samaradorligi. Innovatsion ta'lim texnologiyalari jurnali, 3(1), 45-51.
Mamatova, G. (2022). Flipped Classroom modelini o‘qitish jarayonida qo‘llash imkoniyatlari. O‘zbekiston ta’limi va pedagogik tadqiqotlar jurnali, 4(2), 67-75.
Yuklashlar
111 24Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Роза Кенжаева (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











