Оценка навыков чтения и понимания литературных текстов в обучении родному языку

  • преподаватель, Ташкентского государственного университета Узбекского языка и литературы имени Алишера Навои, Ташкент, Узбекистан

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss5/S-pp379-385

Ключевые слова

художественный текст / оценка / контрольные задания / критерии оценки / понимание прочитанного

Аннотация

В статье анализируются и комментируются критерии оценки умения читать и понимать художественные тексты при обучении на родном языке и методика выполнения заданий.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Библиографические ссылки

Azimova I., Ona tili taʼlimida lisoniy malakani rivojlantirishning psixolingvistik asosi. Global ta’lim va milliy metodika. Respublika ilmiy-amaliy anjumani materiallari. –Toshkent. PRINT 25, 2019, 215-224-bet

Ismailov A. v.b,. Xalqaro tadqiqotlarda o‘quvchilarning o‘qish savodxonligini baholash. – Toshkent, «Sharq», 2019, 92 b.

J. Charles Alderson.Assessing Reading.Cambridge University Press 2000.

Jalilov K.. Baholash nazariyasi asoslari. – Toshkent, Akademnashr, 2020, 252 b.

Lapasov J.. Badiiy matn va lisoniy tahlil. –Toshkent, “Oʻqituvchi”, 1995. 87 b.

Mavlonova K., Hakimova N.. Ona tili darslarida o‘qish savodxonligini egallash imkoniyatlari. Oʻzbek tilshunosligini rivojlantirishning dolzarb muammolari. Res.ilm.amal.konf. mater. – Toshkent, Oʻzkitobsavdo nashriyoti, 2020. 340 b. –B. 217–224.

Yoʻldoshev M. Badiiy matn lingvopoetikasi. – Toshkent: Fan, 2008.

Oʻzbek tilining izohli lugʻati. 3-tom. – Toshkent, Oʻzbekiston milliy ensiklopediyasi, 2006. 671 b.

Shukur Xolmirzayev. «O‘zbekning soddasi». Hikoya. https://n.ziyouz.com/portal-haqida/xarita/uzbek-nasri/shukur-xolmirzayev-1940-2005/shukur-xolmirzayev-o-zbekning-soddasi-hikoya

Загрузки

78 181

Опубликован

Как цитировать

Абдираимов, Ш. 2021. Оценка навыков чтения и понимания литературных текстов в обучении родному языку. Общество и инновации. 2, 5/S (июл. 2021), 379–385. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss5/S-pp379-385.