DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss5/S-pp379-385Ключевые слова
художественный текст / оценка / контрольные задания / критерии оценки / понимание прочитанногоАннотация
В статье анализируются и комментируются критерии оценки умения читать и понимать художественные тексты при обучении на родном языке и методика выполнения заданий.
Скачивания
Библиографические ссылки
Azimova I., Ona tili taʼlimida lisoniy malakani rivojlantirishning psixolingvistik asosi. Global ta’lim va milliy metodika. Respublika ilmiy-amaliy anjumani materiallari. –Toshkent. PRINT 25, 2019, 215-224-bet
Ismailov A. v.b,. Xalqaro tadqiqotlarda o‘quvchilarning o‘qish savodxonligini baholash. – Toshkent, «Sharq», 2019, 92 b.
J. Charles Alderson.Assessing Reading.Cambridge University Press 2000.
Jalilov K.. Baholash nazariyasi asoslari. – Toshkent, Akademnashr, 2020, 252 b.
Lapasov J.. Badiiy matn va lisoniy tahlil. –Toshkent, “Oʻqituvchi”, 1995. 87 b.
Mavlonova K., Hakimova N.. Ona tili darslarida o‘qish savodxonligini egallash imkoniyatlari. Oʻzbek tilshunosligini rivojlantirishning dolzarb muammolari. Res.ilm.amal.konf. mater. – Toshkent, Oʻzkitobsavdo nashriyoti, 2020. 340 b. –B. 217–224.
Yoʻldoshev M. Badiiy matn lingvopoetikasi. – Toshkent: Fan, 2008.
Oʻzbek tilining izohli lugʻati. 3-tom. – Toshkent, Oʻzbekiston milliy ensiklopediyasi, 2006. 671 b.
Shukur Xolmirzayev. «O‘zbekning soddasi». Hikoya. https://n.ziyouz.com/portal-haqida/xarita/uzbek-nasri/shukur-xolmirzayev-1940-2005/shukur-xolmirzayev-o-zbekning-soddasi-hikoya
Загрузки
78 181Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2021 Шохрух Абдираимов
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.