DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss5/S-pp333-337Kalit so‘zlar
sun'iy intellekt (AI) , repetitorlik tizimlari , platformalar , interaktiv ta'lim , geymifikatsiyaAnnotasiya
Ushbu ilmiy maqolada sun'iy intellekt (AI) yordamchilari va ilovalari orqali ingliz tilini o’rganayotgan o’quvchilar va talabalarning motivatsiyasini oshirishga e'tibor qaratiladi. Chatbotlar, aqlli repetitorlik tizimlari va oʻyin platformalari hamda sunʼiy intellekt yordamida boshqariladigan boshqa til oʻrganish texnologiyalariga misol boʻla oladigan, har bir oʻquvchining talablariga moslashtirilgan, motivatsiya va faollikni oshiradigan individual taʼlim tajribasi o’rganilib, ushbu sohaga doir ma’lumotlar taqdim etiladi. Maqolada sun'iy intellekt texnologiyalari interaktiv ta'limni qanday qo'llab-quvvatlashi, o’zaro tezkor fikr almashish imkonini berishi va bularning barchasi o’rganuvchilar hamda talabalarning yuqori ishtiyoqini saqlab qolishga yordam berishi haqida so’z boradi.
Bibliografik manbalar
Ahmedova, N. A. (2020). Роль информационно-коммуникационных технологий в повышении мотивации студентов к обучению английскому языку. Научный вестник Ташкентского государственного педагогического университета, 4, 112-118.
Blin, F., & Jansson, L. (2019). AI and Language Learning: Exploring the Potential of Intelligent Tutors in ELT. Language Learning & Technology, 23(1), 65-82.
Godwin-Jones, R. (2019). Emerging Technologies: The Role of Artificial Intelligence in Language Education. Language Learning & Technology, 23(2), 1-17.
Karmukhamedova, Sh. G. (2022). Влияние цифровых технологий и искусственного интеллекта на процесс обучения английскому языку в Узбекистане. Современные проблемы науки и образования, 7(115), 23-30.
Luckin, R., Holmes, W., Griffiths, M., & Forcier, L. B. (2016). Intelligence Unleashed: An Argument for AI in Education. Pearson.
Shermatova, M. Kh. (2021). Использование искусственного интеллекта в обучении иностранным языкам в условиях цифровизации образования. Известия высших учебных заведений Узбекистана, 2(23), 45-58.
Yuklashlar
58 15Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Умида Насирова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











