Har bir o‘rganuvchining o‘ziga xos ehtiyojlari va qobiliyatlarini hisobga olgan holda ta’lim jarayonini tashkil etish

  • O‘qituvchi, Andijon davlat chet tillari instituti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss4-pp63-66

Kalit so‘zlar

differensial ta’lim , zamonaviy ta’lim , ta’lim texnologiyasi , o‘rganish usullari , metod , individual yondashuv

Annotasiya

Ushbu maqolada ta’lim jarayonini tashkil etishning muhim jihati, ya’ni har bir o‘rganuvchining o‘ziga xos ehtiyojlari va qobiliyatlarini hisobga olgan holda samarali o‘qitish metodikasini shakllantirish masalasi o‘rganib chiqiladi. Pedagogik faoliyatda individual yondashuv, o‘quvchilarning tayyorgarlik darajasi, qiziqishlari va o‘rganish uslublarini aniqlash asosida mos o‘quv materiallarini tanlash hamda turli o‘rganish usullaridan foydalanib darslarni tashkil etishning ahamiyati ta’kidlanadi. Tadqiqotda ushbu yondashuvda o‘rganuvchilarning motivatsiyasini oshirish, bilimlarini chuqur o‘zlashtirishlari va umumiy o‘quv natijalarini yaxshilash yoritilgan. Shuningdek, zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan foydalanish va differensial ta’limning amaliy usullari tahlil qilinadi.

Bibliografik manbalar

Ie May Freeman, Ed.D. Differentiated Instruction and Its Impact on Diverse Learners. Journal of Education and Human Development. Vol. 4, No. 4, pp. 147-154, ISSN: 2334-296X . 2015.

Delisle J., Galbraith J., J. When Gifted Kids Don’t Have All the Answers. Minneapolis. 2015.

https://www.simplypsychology.org/zone-of-proximal-development.html

Yuklashlar

16 9

Nashr qilingan

Har bir o‘rganuvchining o‘ziga xos ehtiyojlari  va qobiliyatlarini hisobga olgan holda ta’lim jarayonini tashkil etish

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Mirzayeva, Z. 2025. Har bir o‘rganuvchining o‘ziga xos ehtiyojlari va qobiliyatlarini hisobga olgan holda ta’lim jarayonini tashkil etish. Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 3, 4 (Jul. 2025), 63–66. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol3-iss4-pp63-66.

Nashr

Bo'lim

13.00.00 – PEDAGOGIKA FANLARI