DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss3/S-pp269-273Kalit so‘zlar
mustaqil ta’lim , ingliz filologiyasi , raqamli texnologiyalar , ilmiy izlanishlar , ta’lim metodologiyasiAnnotasiya
Bu maqolada ingliz filologiyasi yo‘nalishidagi talabalarda mustaqil ta’lim mashg‘ulotlarini tashkil etishning asosiy xususiyatlari o‘rganiladi. Tadqiqotda moslashuvchan ta’lim jarayonini yaratish, raqamli texnologiyalardan foydalanish, mustaqil izlanish va tahlil qilish ko‘nikmalarini rivojlantirish, gruppaviy va individual topshiriqlar muvozanati, ta’lim resurslari xilma-xilligi, va natijalarni muntazam baholash kabi jihatlar tahlil qilinadi. Maqola natijalari ingliz filologiyasi yo‘nalishida mustaqil ta’limni samarali tashkil etish uchun amaliy tavsiyalar beradi.
Bibliografik manbalar
Brown C. Group work and individual assignments: Balancing student autonomy. Lang Educ. 2018;29(1):24-39.
Doe J. The impact of digital resources on independent learning in language studies. Int J Educ Res. 2020;34(2):45-60.
Johnson R. Enhancing self-directed learning in language programs. J Educ Innov. 2022;45(3):99-114.
Miller D, Thompson E. Exploring digital learning environments for language students. J Lang Tech. 2021;38(4):75-88.
Smith A, Johnson B. Methods for promoting independent research in higher education. Educ Dev. 2019;16(3):112-127.
Yulduz I. KREDIT-MODUL TIZIMIGA ASOSLANGAN TA’LIMNING ASOSIY XUSUSIYATLARI VA UNI BAHOLASH MEZONLARI. PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF SCIENCE AND EDUCATION.
Белякова М. А. Международная проектная деятельность как способ раскрытия творческого потенциала личности ученика // Иностранные языки в школе. 2007. № 3. С. 79-82.
Исматова Ю. Формы и методы работы по формированию речных навыков на основе кредитно-модульной системы. in Library. 2023;1(1):1-4.
Леонтьев А. А. Управление усвоением иностранного языка. М., 1975. С. 10-16.
Лужник Л. А. Организация самостоятельной работы студентов по ИЯ в цикле аудиторных-внеаудиторных занятий в техническом вузе: автореф. дис. ... канд. пед. наук. М., 1974.
Шмырова О.В. Использование технологии WEBQUEST для развития автономии студентов // Актуальные вопросы повышения качества языкового образования на современном этапе: Матер. Междунар. науч.-практ. конф. – Минск, 21–22 декабря 2010. – Минск, МГЛУ, 2011. В 2 ч. Ч. 1. – С. 217–218.











