Boshlang‘ich ta’limda o‘quvchilarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalash mexanizmi

  • O‘qituvchi, Toshkent amaliy fanlar universiteti

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss2-pp117-122

Kalit so‘zlar

tarbiya , vatanparvarlik , g‘urur , iftixor , faxr , bilim , ko‘nikma , malaka , matn , savol , topshiriq , mantiqiy fikrlash

Annotasiya

Maqolada o‘quvchilarga “Tarbiya” fanini o‘qitish jarayonida milliy g‘urur, iftixor tuyg‘ularini oshiruvchi matnlarni tanlash, ularni mantiqiy fikrlash asosida tahlil qilish va o‘zlashtirishda qanday metod, usul va texnologiyalardan foydalanish muhimligi haqida fikr-mulohaza va tavsiyalar bayon qilingan.

Bibliografik manbalar

Мирзиёев Ш. Эркин ва фаровон демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз. –T.: Ўзбекистон, 2016. –14-б.

Pirnazarova A. Tarbiya fanini o‘qitishda yangi pedagogik texnologiyalarni qo‘llash va unda ta’lim va tarbiyaning uzviyligi: tarbiya fanini o‘qitishda didaktik o‘yinlar//Yangi Oʻzbekiston talabalari axborotnomasi 2022. 77-78b.

Ўзбек тилининг изоҳли луғати. 5 жилдлик. 5-жилд. – Т.: ЎзМЭ, 2020, – 150 б.

Xasanova Sh. Tarixiy obidalar bilan tanishtirish jarayonida tarbiyalanuvchilarda milliy g‘ururni shakllantirish// International scientific journal volume 1 issue 7 uif-2022: 8.2 | issn: 2181-3337

Mustaqillik: ilmiy-ommapob lug‘at. –Toshkent, Sharq. 2006. 125 b.

Tarbiya. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 4-sinf o‘quvchilari uchun darslik O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi tomonidan tavsiya etilgan. –Toshkent O‘zbekiston, 2020. 12-b.

Yuklashlar

81 31

Nashr qilingan

Boshlang‘ich  ta’limda  o‘quvchilarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalash mexanizmi

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Umarova , S. 2024. Boshlang‘ich ta’limda o‘quvchilarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalash mexanizmi. Xorijiy lingvistika va lingvodidaktika. 2, 2 (Mar. 2024), 117–122. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss2-pp117-122.

Nashr

Bo'lim

Chet tillarni o'qitishda innovatsion usullar va vakolatlarga asoslangan yondashuv