DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss2-pp117-122Kalit so‘zlar
tarbiya , vatanparvarlik , g‘urur , iftixor , faxr , bilim , ko‘nikma , malaka , matn , savol , topshiriq , mantiqiy fikrlashAnnotasiya
Maqolada o‘quvchilarga “Tarbiya” fanini o‘qitish jarayonida milliy g‘urur, iftixor tuyg‘ularini oshiruvchi matnlarni tanlash, ularni mantiqiy fikrlash asosida tahlil qilish va o‘zlashtirishda qanday metod, usul va texnologiyalardan foydalanish muhimligi haqida fikr-mulohaza va tavsiyalar bayon qilingan.
Bibliografik manbalar
Мирзиёев Ш. Эркин ва фаровон демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз. –T.: Ўзбекистон, 2016. –14-б.
Pirnazarova A. Tarbiya fanini o‘qitishda yangi pedagogik texnologiyalarni qo‘llash va unda ta’lim va tarbiyaning uzviyligi: tarbiya fanini o‘qitishda didaktik o‘yinlar//Yangi Oʻzbekiston talabalari axborotnomasi 2022. 77-78b.
Ўзбек тилининг изоҳли луғати. 5 жилдлик. 5-жилд. – Т.: ЎзМЭ, 2020, – 150 б.
Xasanova Sh. Tarixiy obidalar bilan tanishtirish jarayonida tarbiyalanuvchilarda milliy g‘ururni shakllantirish// International scientific journal volume 1 issue 7 uif-2022: 8.2 | issn: 2181-3337
Mustaqillik: ilmiy-ommapob lug‘at. –Toshkent, Sharq. 2006. 125 b.
Tarbiya. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 4-sinf o‘quvchilari uchun darslik O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi tomonidan tavsiya etilgan. –Toshkent O‘zbekiston, 2020. 12-b.











