DOI
https://doi.org/10.47689/2181-3701-vol2-iss5-pp243-248Kalit so‘zlar
nutq rivojlanishi , oʻgʻil bolalar nutqi , qiyosiy tahlil , leksika , grammatika , fonetika , lingvistik oʻzgarishlarAnnotasiya
Ushbu maqola oʻgʻil bolalar nutqining rivojlanish xususiyatlari, turli yoshdagi nutqidagi oʻzgarishlar va unga taʼsir etuvchi omillarni qiyosiy tahlil qilishga bagʻishlangan. Tadqiqotda oʻgʻil bolalar nutqining leksik, grammatik, fonetik va uslubiy jihatlari oʻrganilib, zamonaviy lingvistik oʻzgarishlar va ularning sabablari koʻrib chiqiladi. Olingan natijalar asosida ota-onalar, pedagoglar va tilshunoslar uchun amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Bibliografik manbalar
Global dunyoda ilm-fan va ta‘limdagi innovatsion https://inlibrary.uz/ index.php/development-science-education/article/download/18407/19122/20822
Bolalar psixologiyasi – Vikipediya https://uz.wikipedia.org/wiki/ Bolalar_psixologiyasi
BOLALAR PSIXOLOGIYASI: RIVOJLANISH BOSQICHLARI VA IJTIMOIY-EMOTSIONAL O’SISH OMILLARI https://inlibrary.uz/index.php/yoitj/article/view/59496
"BILLI" bolalar akademiyasi https://www.t.me/s/billi_uz?before=10736
Maktabgacha yoshdagi bolalar nutqi aloqa vositasi sifatida https://moluch.ru/archive/317/72396/
“Nutqi to‘liq rivojlanmagan bolaga bir necha tilni o‘rgatish va turli tilda muloqot to‘g‘ri ish emas”. Bola tilidagi nuqsonlar, kamchiliklar haqida logoped bilan suhbat https://daryo.uz/2021/11/15/nutqi-toliq-rivojlanmagan-bolaga-bir-necha-tilni-orgatish-va-turli-tilda-muloqot-togri-ish-emas-bola-tilidagi-nuqsonlar-kamchiliklar-haqida-logo/
ILM-FAN VA INNOVATSIYA https://in-academy.uz/index.php/si/article/ download/17559/12133/15568
NUTQI TO`LIQ RIVOJLANMAGAN BOLALARDA YOZMA NUTQINI BUZISH MEXANIZMINI ISHLAB CHIQISH – Abdulla Qodiriy nomidagi Jizzax davlat pedagogika universiteti https://jdpu.uz/nutqi-toliq-rivojlanmagan-bolalarda-yozma-nutqini-buzish-mexanizmini-ishlab-chiqish/
Yuklashlar
41 13Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Дилфузахон Козокбоева

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











