DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss8/S-pp81-87Ключевые слова
школьники / образование / медиаграмотность / правонарушения и преступность / социальные институты / поведенческие девиацииАннотация
Целесообразно изучить биологические, физиологические, психологические, социально-педагогические, социально-экономические факторы происхождения отклонений поведения у детей школьного возраста, на этой основе создать определенную систему работы с молодежью и совершенствования механизмов преодоления пороков поведения. В статье говорится об интеграции деятельности социальных институтов в создании этой системы.
Скачивания
Библиографические ссылки
Sh.M.Mirziyoyevning «Yoshlarga oid davlat siyosati samaradorligini oshirish va O‘zbekiston yoshlar ittifoqi faoliyatini qo‘llab-quvvatlash to‘g‘risida»gi farmoni. Xalq so‘zi, 2017 yil 6 iyul.
Quronov M. (2013). Bolam baxtli bo‘lsin, desangiz (Ota-onalar uchun tavsiya). T.: “Ma’naviyat”, 320 b.
Qosimova N., Toshpo‘latova N. (2014). O‘zbekistonda ommaviy axborot vositalarida bolalar mavzusini yoritishning nazariy va amaliy asoslari. O‘quv qo‘llanma. Toshkent. 211 b.
Paxrutdinov Sh. (2014). Global axborot jamiyati va mediata’lim. O‘quv-uslubiy ko‘rsatma. Toshkent.
Taylakov va boshqalar. (2019). Voyaga yetmaganlar orasida jinoyatchilik va huquqbuzarlikka moyil o‘quvchilarni tarbiyalashning ijtimoiy-pedagogik vositalari va texnologiyalari. Monografiya. III tom. Toshkent: “Navro‘z” nashriyoti, 320 b.
Djurayev R.X., Kuchukbayev F.M., E.M.Azimova , O.F.Sotiboldiyev. (2012). Ta’lim-tarbiya jarayonida darsga salbiy munosabatdagi bolalarga nisbatan konstruktiv ta’sir etish. Maktab pedagog va psixologlari uchun ilmiy metodik qo‘llanma. Toshkent.
Загрузки
55 27Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2023 Шахноза Тайлакова (Автор)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.