DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss11/S-pp205-209Kalit so‘zlar
tinglab tushunish , talaffuz , intonatsiya , musiqa , maqsadli tilAnnotasiya
Ushbu maqolada nemis va ingliz tili darslarida musiqa va qoʻshiqlardan foydalanishning samarali usullari, bu metodning dars jarayonida qanday koʻnikma-malakalarga erishishga yordam berishi toʻgʻrisida ma’lumotlar keltirilgan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Chodrokxra, R. (2000). Prahu nového století II Výuka cizích jazyků na. Ostrava: Ostravská univerzita.
Kienzler, J.; Kumpf, G. (2004). Jon Brauns doʻstlari. Zahlen von eins bis zehn im vafot 1. Shuljahr. Yilda: Grundschulmagazin Englisch
Ondrakova, J. (2017). Xatolarni tuzatish va chet tilidan xatosiz foydalanish qobiliyati. Yilda:
Ijtimoiy va xulq-atvor fanlari boʻyicha Yevropa materiallari
Patel, A. D. (2008). Musiqa, til va miya. Oksford Universiteti Matbuoti: Oksford, Nyu-York.
Besedova, P. (2016). Musiqa chet tillarini oʻqitishda madaniyatlararo vosita sifatida. In: Yevropa Ijtimoiy va xulq-atvor fanlari materiallari
Murphey, T. (1990). Qoʻshiq mening boshimga tushdi hodisa: laboratoriyadagi ohangdor dinmi? Tizim
Murphey, T. (1992). Musiqa Va Qoʻshiq. Oksford: Oksford Universiteti Matbuoti.
Pietschnig, J., Voracek, M., & Formann, A. K. (2010). Motsart effekti-Shmozart effekti: meta-tahlil.
Yuklashlar
92 82Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2023 Аброр Юлдошев (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











