Определение потребности в педагогических кадрах общего среднего образования и её моделирование

  • Старший преподаватель, Джизакский государственный педагогический университет

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss8/S-pp51-62

Ключевые слова

информатика / информационные технологии / иностранные языки / право / экономика / экология / дошкольное образование / среднее специальное образование / профессия

Аннотация

Вопрос удовлетворения потребности в педагогических кадрах для дошкольных, средних специальных, профессиональных и общеобразовательных учреждений решается посредством оптимального планирования развития системы общего среднего образования. В частности, в регионах нашей страны совершенствуется материально-техническая база высших учебных заведений, готовящих педагогов, увеличивается научный потенциал профессорско-преподавательского состава, а также расширяются их знания и компетенции. Особое внимание уделяется подготовке педагогов в региональных вузах по современным направлениям, таким как информатика, информационные технологии, иностранные языки, право, экономика и экология, а также развитию духовно-просветительских технологий. Благодаря этому во всех учебных заведениях страны внедрены занятия с использованием современных информационных технологий, расширяется научное мировоззрение студентов. В целом, в нашей стране созданы все необходимые условия для получения качественных знаний студентами.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикасининг 1997 йил 29 августдаги «Таълим тўғрисида»ги қонуни. Баркамол авлод – Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори. –Тошкент: Шарқ, 1997.- 31 б.

Ўзбекистон Республикасининг 1997 йил 29 августдаги «Кадрлар тайёрлаш миллий дастури». Баркамол авлод – Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори. –Тошкент: Шарқ, 1997.-31 б.

Ўзбекистон Республикаси «Таълим тизимини ислоҳотлаштириш бўйича меъёрий ҳужжатлар». 1-қисм, Т., 1998 й.

Ўзбекистон Республикаси «Таълим тизимини ислоҳотлаштириш бўйича меъёрий ҳужжатлар». 2-қисм, Т., 1998 й.

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг қарори (№406, 23.09.98 й) «1999-2005 йилларда академик лицейлар ва мактабгача таълим,ўрта махсус, касб-ҳунар коллежлари ҳамда академик лицейлар нинг моддий-техника базасини ривожлантириш ҳамда маблағ билан таъминлаш дастури тўғрисида».

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2004 йил 19 февралдаги «2004-2008 йилларда мактаб таълимини ривожлантириш дастурини тайёрлаш чора-тадбирлари тўғрисида»ги фармойиши.

Ўзбекистон Республикаси Президенти Мирзиёев Шавкат Миромонович Эркин ва фаровон,демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз.Тошкент.” Ўзбекистон” 2017

Ўзбекистон Республикаси Президенти Мирзиёев Шавкат Миромонович Танқидий таҳлил,қатъий тартиб интизом ва шахсий жавобгарлик ҳар бир рахбар фаолиятининг кундалик қоидаси бўлиши керак.Тошкент.” Ўзбекистон” 2017

Ўзбекистон Республикаси Президенти Мирзиёев Шавкат Миромонович Қонун устуворлиги ва инсон манфатларини таминлаш-юрт тарақиёти ва халқ фаровонлиги гарови. Тошкент.” Ўзбекистон” 2017

Ўзбекистон Республикаси Президенти Мирзиёев Шавкат Миромонович Буюк келажагимизни мард ва олийжаноб халқимиз билан бирга қурамиз .Тошкент.” Ўзбекистон” 2017

Ўзбекистон Республикаси Президенти Мирзиёев Шавкат Миромонович Миллий тараққиёт йўлимизни қатъият билан давом этириб янги босқичга кўтарамиз. Тошкент.” Ўзбекистон” 2017

Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Олий Мажлисга Мурожаатномасини ўрганиш ва кенг жамоатчилик ўртасида тарғиб этишга бағишланган.Илмий оммабоп қўлланма. Тошкент-2018. ” Ўзбекистон”

Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Олий мажлисга мурожаатномаси. 2018 йил, 28 декабрь //Халқ сўзи, 2018 йил, 29 декабрь.

Загрузки

22 3

Опубликован

Как цитировать

Эшонкулов , Х. 2024. Определение потребности в педагогических кадрах общего среднего образования и её моделирование. Общество и инновации. 5, 8/S (авг. 2024), 51–62. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss8/S-pp51-62.