DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss9/S-pp32-37Ключевые слова
дошкольное образование / система / совершенствование / личность ребенка / воспитание / формирование / развитиеАннотация
Статья посвящена изучению «личных интересов и приоритета образования» в воспитании целостной личности — одного из ключевых факторов реформирования дошкольного образования в Узбекистане. Подчеркивается важность проводимых в стране реформ в системе дошкольного образования, а также идея «индивидуальных интересов и приоритета образования», которая обеспечивает гуманистический подход в процессе дошкольного воспитания.
Скачивания
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasining “Ta`lim to`g`risida”gi Qonuni.-Toshkent:2020
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 9 sentyabrdagi “Maktabgacha ta’lim tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-3261-son qarori
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 30 sentyabrdagi “Maktabgacha ta’lim tizimi boshqaruvini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-5198-son Farmoni
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017 yil 21 martdagi “Bolalarni davlat maktabgacha ta’lim muassasalariga qabul qilish bo‘yicha davlat xizmatlari ko‘rsatishining ma’muriy reglamentini tasdiqlash to‘g‘risida” gi 244-son qarori
Mirziyoyev Sh. Milliy tarsaqqiyot yo`limizni qat`iyat bilan davom ettirib, yangi bosqichga ko`taramiz. –T.: O‘zbekiston, 2017.
Maktabgacha ta’lim muassasasining “Ilk qadam”Davlat o‘quv dasturi,-Toshkent, 2022
Загрузки
72 6Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Мухиддин Ташов (Автор)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.