DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss6-pp59-63Ключевые слова
Natural Sciences / primary class / 4K model / education / modern methods / interactivity / creativityАннотация
В статье представлена детальная информация об эффективности интерактивного преподавания предмета «Естествознание» в начальных классах. Особое внимание уделяется применению современных методик и инновационных технологий в рамках модели 4К, направленной на развитие ключевых компетенций учащихся.
Скачивания
Библиографические ссылки
Sangirova Z.B. O‘quvchilarda Tabiiy-ilmiy savodxonlikni rivojlantirishda “4K” modelining ahamiyati. T. 25.10.2023 y.
U. Jabborov. Boshlang‘ich sinfda “4K” modeli-zamonaviy ta’limga innovasion yondashuv. Aniq.uz.
D. Sharipova, D. P. Xodiyeva, M. K. Shirinov Tabiatshunoslik o‘qitish metodikasi. T. 2018
B. Xolyigitova Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodiy qobiliyatlarini badiiy adabiyotlsar vositasida shakllantrish bo‘yicha topshiriqlar. Ilm-fan va innovatsiya ilmiy- amaliy konferensiyasi. Innovative Academy, 2023
T. Naushirvanov Ta’limni raqamlashtirish. Khan Academy O‘zbek Blog 06.11.2019 y.
Загрузки
16 6Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Навруза Салохитдинова, Рузигуль Эсонова (Автор)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.