DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol5-iss11/S-pp23-28Kalit so‘zlar
immersiv texnologiya , sun'iy intellekt , virtual haqiqat , ta'lim muhiti , o'qitish usullari va usullari , neyron tarmoqAnnotasiya
Maqolada ta’lim dasturlarida sun’iy intellekt va immersiv o‘rganish imkoniyatlaridan foydalanish muammosi muhokama qilinadi. Maqola universitet bitiruvchilarini zamonaviy jamiyatning o‘zgaruvchan sharoitlariga tayyorlash jarayonida ochiq ta’lim muhitini rivojlantirishda sun’iy intellekt vositalari va immersiv ta’limning roli, funksiyalari va ahamiyatini tahlil qilishga bag‘ishlangan. Generativ neyron tarmoqlar (GPT) va virtual reallikning turli ko‘rinishlarida (AR, VR, AVR) imkoniyatlari va ularning universitet bitiruvchilari uchun shaxsiy ta’lim muhitini shakllantirishga ta’siri muhokama qilinadi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Экономика инноваций и развитие в современном мире.
http://elibrary.ru/item.asp?id=68481408
Kadirova%20L.pdf http://repository.tma.uz/jspui/bitstream/1/1506/1/Kadirova%20L.pdf
Махмадиева Гулчехра Саит-Абдуллаевна Ж: Academic Research in Educational Sciences, ВАК.2022/3. С.51-55
Maxmadiyeva Gulchehra Sait-Abdullayevna. (2024). RUS TILI DARSLARIDA IMERSIV TEXNOLOGIYALARDAN IKKINCHI TILI SIFATIDA FOYDALANISH. Web of Scientist: Xalqaro ilmiy tadqiqot jurnali , 5 (4), 163–168. https://wos.academiascience.org/index.php/wos/article/view/4821
Maxmadiyeva Gulchehra Sait-Abdullayevna. (2024). Immersive Technology in Teaching Russian as a Second Language. American Journal of Language, Literacy and Learning in STEM Education (2993-2769), 2(4), 368–371. Retrieved from https://grnjournal.us/index.php/STEM/article/view/4423
Yuklashlar
218 39Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2024 Гулчехра Махмадиева, Фирдавс Бегалиев (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











