DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss1-pp214-220Kalit so‘zlar
boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari , kasbiy identifikatsiya , pedagogik qobiliyatlar , innovatsion texnologiyalar , refleksiv ko‘nikmalar , o‘z-o‘zini baholash , ta’lim sifati , kasbiy rivojlanishAnnotasiya
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy identifikatsiyasi va pedagogik qobiliyatlari o‘rtasidagi uzviy bog‘liqlik ilmiy-nazariy asosda tahlil qilinadi. Maqolada pedagogik qobiliyatlarni rivojlantirishning innovatsion metod va texnologiyalari, jumladan, refleksiv amaliyot, o‘z-o‘zini baholash, kasbiy kompetensiyalarni shakllantirishga yo‘naltirilgan zamonaviy ta’lim yondashuvlari tahlil qilinadi.. Shuningdek, maqolada pedagogik qobiliyatlarning rivojlanish dinamikasi, kasbiy identifikatsiya jarayonining individual va ijtimoiy omillar bilan bog‘liqligi hamda ularning ta’lim sifati va o‘qituvchining shaxsiy kasbiy o‘sishiga ta’siri ilmiy jihatdan asoslab berilgan. Tadqiqot natijalari pedagogik faoliyat samaradorligini oshirishga xizmat qiluvchi muhim ilmiy-amaliy tavsiyalarni o‘z ichiga oladi.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq ta’limi va oliy ta’lim tizimi o‘qituvchilari bilan bo‘lib o‘tgan uchrashuvda so‘zlagan nutqi. 2019.08.23.
Shuhratov, S. Pedagogik kompetensiyalarni rivojlantirishning innovatsion yondashuvlari. Toshkent: “Ma’naviyat” nashriyoti. 2021-yil
Xudoyberdiyeva, M. Boshlang‘ich ta’limda kasbiy identifikatsiya jarayonlari. Toshkent: Fan va texnologiyalar. 2019-yil
World Bank Report. Teacher Professional Development in Early Education. Washington, D.C.: World Bank Group. 2021
Андреев В.И. Педагогика творческого саморазвития. Инновационный курс. – Казань: Изд–во КГУ, 1996. – 566 с.
Abdusamiyev D.A. “Xalqaro baholash dasturlari asosida o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasini tashxis etish” / “Pedagogik mahorat” ilmiy-nazariy va metodik jurnal. 2023, № 11.
Abdusamiyev D.A. Developing Dynamics of Teacher’s Professional Identity / Jurnal ISO: Jurnal Ilmu Sosial, Politik dan Humaniora Vol: 4, No 2, 2024, Page: 1-9, e-ISSN 2798-8260 https://doi.org/10.53697/iso.v4i2.1902
Abdusamiyev D.A. Oʻqituvchilar kasbiy salohiyatini oshirishda talis baholash dasturining pedagogik imkoniyatlari / “Ta’lim, fan va innovatsiya” ma’naviy-ma’rifiy, ilmiy-uslubiy jurnal. 6-son, 2023-yil, ISSN 2181-8274.
Abdusamiyev D. Kasbiy deformatsiya va uni oldini olishning pedagogik imkoniyatlari. Monografiya. «Iste’dod ziyo press” nashriyoti, Namangan. 2024-yil, ISBN 978-9910-9272-9-4
Abdusamiyev D. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari kasbiy identifikatsiyasining yoshga doir xususiyatlari. “XALQ TA’LIMI” O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha va maktab ta’limi vazirligining ilmiy-metodik jurnali, 6-son. 2024-yil
Yuklashlar
61 13Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2025 Дилмурод Абдусамиев (Автор)

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











