Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida pedagogik qobiliyatlarini rivojlantirish kasbiy identifikatsiyaning namoyon bo‘lish omili sifatida

  • PhD, dotsent, Turan International University

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss1-pp214-220

Kalit so‘zlar

boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari , kasbiy identifikatsiya , pedagogik qobiliyatlar , innovatsion texnologiyalar , refleksiv ko‘nikmalar , o‘z-o‘zini baholash , ta’lim sifati , kasbiy rivojlanish

Annotasiya

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy identifikatsiyasi va pedagogik qobiliyatlari o‘rtasidagi uzviy bog‘liqlik ilmiy-nazariy asosda tahlil qilinadi. Maqolada pedagogik qobiliyatlarni rivojlantirishning innovatsion metod va texnologiyalari, jumladan, refleksiv amaliyot, o‘z-o‘zini baholash, kasbiy kompetensiyalarni shakllantirishga yo‘naltirilgan zamonaviy ta’lim yondashuvlari tahlil qilinadi.. Shuningdek, maqolada pedagogik qobiliyatlarning rivojlanish dinamikasi, kasbiy identifikatsiya jarayonining individual va ijtimoiy omillar bilan bog‘liqligi hamda ularning ta’lim sifati va o‘qituvchining shaxsiy kasbiy o‘sishiga ta’siri ilmiy jihatdan asoslab berilgan. Tadqiqot natijalari pedagogik faoliyat samaradorligini oshirishga xizmat qiluvchi muhim ilmiy-amaliy tavsiyalarni o‘z ichiga oladi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq ta’limi va oliy ta’lim tizimi o‘qituvchilari bilan bo‘lib o‘tgan uchrashuvda so‘zlagan nutqi. 2019.08.23.

Shuhratov, S. Pedagogik kompetensiyalarni rivojlantirishning innovatsion yondashuvlari. Toshkent: “Ma’naviyat” nashriyoti. 2021-yil

Xudoyberdiyeva, M. Boshlang‘ich ta’limda kasbiy identifikatsiya jarayonlari. Toshkent: Fan va texnologiyalar. 2019-yil

World Bank Report. Teacher Professional Development in Early Education. Washington, D.C.: World Bank Group. 2021

Андреев В.И. Педагогика творческого саморазвития. Инновационный курс. – Казань: Изд–во КГУ, 1996. – 566 с.

Abdusamiyev D.A. “Xalqaro baholash dasturlari asosida o‘qituvchilar kasbiy kompetensiyasini tashxis etish” / “Pedagogik mahorat” ilmiy-nazariy va metodik jurnal. 2023, № 11.

Abdusamiyev D.A. Developing Dynamics of Teacher’s Professional Identity / Jurnal ISO: Jurnal Ilmu Sosial, Politik dan Humaniora Vol: 4, No 2, 2024, Page: 1-9, e-ISSN 2798-8260 https://doi.org/10.53697/iso.v4i2.1902

Abdusamiyev D.A. Oʻqituvchilar kasbiy salohiyatini oshirishda talis baholash dasturining pedagogik imkoniyatlari / “Ta’lim, fan va innovatsiya” ma’naviy-ma’rifiy, ilmiy-uslubiy jurnal. 6-son, 2023-yil, ISSN 2181-8274.

Abdusamiyev D. Kasbiy deformatsiya va uni oldini olishning pedagogik imkoniyatlari. Monografiya. «Iste’dod ziyo press” nashriyoti, Namangan. 2024-yil, ISBN 978-9910-9272-9-4

Abdusamiyev D. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari kasbiy identifikatsiyasining yoshga doir xususiyatlari. “XALQ TA’LIMI” O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha va maktab ta’limi vazirligining ilmiy-metodik jurnali, 6-son. 2024-yil

Yuklashlar

61 13

Nashr qilingan

Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida pedagogik qobiliyatlarini rivojlantirish kasbiy identifikatsiyaning namoyon bo‘lish omili sifatida

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Abdusamiyev, D. (2025). Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida pedagogik qobiliyatlarini rivojlantirish kasbiy identifikatsiyaning namoyon bo‘lish omili sifatida. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 6(1), 214–220. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss1-pp214-220