Олий тaълим юртлaридa итaлян тилини ўқитишнинг масофавий ва анъанавий усулларининг муаммолари ҳaқидa зaмонaвий қарашлaр

  • п.ф.д. профессор, ректор, Самарқанд давлат чет тиллари институти Самарқанд, Ўзбекистон
  • ўқитувчи, Самарқанд давлат чет тиллари институти, Самарқанд, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss2-pp111-117

Kalit so‘zlar

хорижий тил , масофавий таълим , анъанавий таълим , олий маълумот , ўқитишнинг интерактив усуллари

Annotasiya

Чет тилини ўқитиш тизимини такомиллаштириш жамият ривожланиши замонавий тарақиётининг долзарб масаларининг бири ҳисобланади. Ҳозирги кунда республикамизда пандемия билан боғлиқ ҳолда, барча олий ўқув юртлари масофавий ўқитишга рўбарў келишди. Ушбу ҳолат масофавий ўқитишни Ўзбекистон Республикасида олий таълим тизимига жорий этишга туртки берди, бир қатор хорижий мамлакатлар (AҚШ, Европа ва бошқалар) эса кўп йиллар давомида ушбу ўқитиш усулини қўллаб келмоқда. Масофавий таълим анъанавий таълим жараёнига хос бўлган барча таркибий қисмларни (мақсад, мазмун, услублар, ташкилий шакллар, ўқув қўлланмалари) акс эттиради. Чет тилини масофий ўқитиш услубига оид сўнгги тадқиқотлар ва нашрларни таҳлил қилиб, ушбу таълим услубига оид турли жиҳатлар кўриб чиқилди. Бугунги кунда италян тилини масофадан ўқитишни амалга ошириш бир нечта асосий муаммоларга дуч келмоқда.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Владимирова Л. Дистанционное обучение иностранным языкам // Lambert academic publishing. 2017. С. 3-4.

Калинин Д.А. Трудности, испытываемые преподавателями в условиях дистанционного обучения. Интернет-журнал «Науковедение». Москва. Науковедение, 2015; том 7; № 3.

Андреев А.А. Введение в дистанционное обучение. М., 1997.

Лиховицкий, А. С. Сравнительный анализ систем дистанционного обучения Мoodle и tandem e-learning / А. С. Лиховицкий. – Режим доступа: https://elibrary.ru/item.asp?id

Белозубов, А. В. Система дистанционного обучения Moodle: учебно-методическое пособие / А. В. Белозубов, Д. Г. Николаев. – СПб: ф-т ИТиП СПбГУ ИТМО, 2007. – 108 с.

Кравченко, Г. В. Использование дистанционной среды Moodle в образовательном процессе студентов дневной формы обучения / Г. В. Кравченко. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/search.

Курамшин Ю.Ф., Круглик И.И. Исследование эффективности олимпийского образования студентов на основе дистанционной педагогической технологии//Человек и образование. 2015. № 3 (44). С. 165-168.

Чигинцева А.А. Актуальные проблемы дистанционного обучения//Вопросы студенческой науки. 2018. № 3 (19). С. 10-13.

Yuklashlar

298 192

Nashr qilingan

Олий тaълим юртлaридa итaлян тилини ўқитишнинг масофавий ва анъанавий усулларининг муаммолари ҳaқидa зaмонaвий қарашлaр

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Тухтасинов, И. ., & Хакимов , М. (2021). Олий тaълим юртлaридa итaлян тилини ўқитишнинг масофавий ва анъанавий усулларининг муаммолари ҳaқидa зaмонaвий қарашлaр. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 2(2), 111–117. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss2-pp111-117