DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss11/S-pp48-53Keywords
advertising design , trend , product , principle , information , the formation , the brand , development , artistic solved , modern concept , sketchAbstract
This article discusses the features inherent in advertising design, the role of advertising as a means of information about a particular product or service. And also understands the process of creating an advertising design and the actions of the designer in this process.
Downloads
References
Марк Тангейт. Всемирная история рекламы. – М.: Альпина Паблишер, 2015.
Гэри Дал. Реклама для чайников. – М.: Диалектика, 2006.
Трищенко Д. А. Разработка творческой концепции рекламного продукта // Учебное пособие, 2016. С. 44-47.
Трищенко Д. А. Разработка творческой концепции рекламного продукта // Учебное пособие, 2016. С. 82-101.
Буратова Т. Ю. Формирование дизайн-концепции в рамках курса художественное проектирование интерьера // Научная статья, Известия КГАСУ 2014. №4 (30)
https://www.advesti.ru/publish/design/nelson
https://koloro.ua/razrabotka-reklamnoj-koncepcii.html
https://pixmedia.ru/dizayn-koncepciya-proekta-razrabotka-koncepcii-dizayna
https://rus-media.pro/articles/kratkaia_istoriia_razvitiia_reklamy.
https://adbuild.net/blog/istoriya-reklamy-ot-drevnosti-do-nashih-dnej.
Downloads
209 245Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Нодира Юлдашова

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.











