Иқтидорли ўқувчилар тарбияси ва ихтисослашуви педагогик муаммо сифатида

  • директор, Денов тумани 17-Айрим фанлар чуқур ўрганиладиган ихтисослаштирилган мактаб, Денов, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp13-17

Kalit so‘zlar

иқтидор , ақлий ривожланиш салоҳияти , ижодий фикрлаш , конформизм , ностандарт , ихтисослашув , элита ва элита таълими

Annotasiya

Ушбу мақолада  иқтидорли ўқувчилар тарбияси  сифат жиҳатидан ўзига хослиги ва табиати ҳақида маълумот берилган. Шунингдек,  шахснинг ҳаёт йўлининг кейинги босқичларига нисбатан ақлий ривожланиш салоҳияти,  уни рўёбга чиқариш учун иқтидорли ва ижодий фикрлайдиган болаларни шакллантириш учун қулай ва бой ривожланиш муҳитини яратиш асослари баён этилган.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Одарѐнные дети – образовательный вызов XXI века: сб. статей / под общ. ред. С.В.Жолована, под науч. ред. Л.М.Ванюшкиной. – Вып. 1. – СПб.: СПбАППО, 2014. – 70 с

Ярматов Р.Б. Иқтидорли ўқувчиларни тарбиялаш ва ривожлантиришнинг педагогик механизмларини такомиллаштириш 13.00.01 – Педагогика назарияси ва тарихи. Таълимда менежмент педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати Тошкент – 2017.

Vollmar, G. Knowledge Gardening. Wissensarbeit in intelligenten Organisationen / G.Vollmar. - Bielefeld. 2007. - S.113.

Лобзаров В.М. Развитие элитного образования в России XVIII - XX вв. – М., 2008.

Абдуллаева М.М. Умумий ўрта таълим мактабларида иқтидорли болалар ижодий фаолиятини ривожлантиришнинг ҳамкорлик механизмини такомиллаштириш 13.00.01 – Педагогика назарияси. Педагогик таълимотлар тарихи Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. Чирчиқ – 2019 йил

Рабочая концепция одарѐнности. /Богоявленская Д.Б. и др. – 2-е изд., расш. и перераб. – М.: Министерство образования Российской Федерации. Федеральная целевая программа «Одарѐнные дети», 2003. – 95 с

Умумий психология. Н.В. Петровский ва бошқалар. Тошкент, «Ўқитувчи» - 1992 йил.

Рубцова Л.Н., Жуйкова Е.А. Проблемный педагогический совет по теме: «Одарѐнность: миф или реальность?» // Управление современной школой. Завуч. – Москва, 2012. - №7. - С.66-84

2017–2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича Ҳаракатлар стратгеияси // Ўзбекистон Республикаси Қонун ҳужжатлари тўплами. – Тошкент, 2017. – Б.38.

https://lex.uz/ru/docs/5085887

Yuklashlar

102 86

Nashr qilingan

Иқтидорли ўқувчилар тарбияси ва ихтисослашуви педагогик муаммо сифатида

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Сапиева, Н. (2022). Иқтидорли ўқувчилар тарбияси ва ихтисослашуви педагогик муаммо сифатида. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 3(3/S), 13–17. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3/S-pp13-17