“Tibbiy biologiya” fanini virtual dasturlar va didaktik vositalar orqali o‘qitishda innovatsion texnologiyalar

  • Assistent, Toshkent tibbiyot akademiyasi

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss9/S-pp160-167

Kalit so‘zlar

innovatsion texnologiyalar , virtual muhit , tibbiy simulyatorlar , elektron format , sun'iy intellekt , telemeditsina

Annotasiya

Ushbu mavzu “Tibbiy biologiya” fanidan innovatsion texnologiyalarni tadqiq qilish va o‘quv jarayoniga tatbiq etishga bag‘ishlangan. Bu boradagi ta’lim sifatini oshirishda o‘ziga xos imkoniyatlar yaratuvchi virtual dasturlar va didaktik vositalardan foydalanishga alohida e’tibor qaratilmoqda. Innovatsion texnologiyalar, jumladan, virtual dastur va vositalar ta’lim imkoniyatlarini sezilarli darajada kengaytirishi mumkin. Ular tibbiy biologiyaning turli jihatlarini taqlid qiluvchi virtual muhitlarni yaratadi, bu talabalarga laboratoriyada jismonan hozir boʻlmasdan amaliy koʻnikmalar va bilimlarni olish imkonini beradi. Bunday innovatsion o‘qitish usullari o‘quvchilarning bilim olishi, tanqidiy fikrlash va amaliy ko‘nikmalarini oshirishga yordam beradi. Binobarin, “Tibbiy biologiya” fanini virtual dasturlar va didaktik vositalar orqali o‘qitishda innovatsion texnologiyalardan foydalanish tibbiyot sohasida samarali va qulay ta’lim olish uchun yangi ufqlarni ochib, ushbu sohada yuqori malakali mutaxassislar tayyorlashga xizmat qilmoqda.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

АНАНЬИНА Л.Г. и др. Актуальные вопросы современной науки и образования. – 2023.

Арбузова Е.Н. Методика обучения биологии //Омск: ОмГПУ. – 2013.

Inogamova D. R., Shigakova L. A. EFFICIENCY OF THE IMPLEMENTATION OF MODERN VIRTUAL PROGRAMS FOR TEACHING BIOLOGY //American Journal Of Social Sciences And Humanity Research. – 2023. – Т. 3. – №. 02. – С. 100-107.

Швец И.М. и др. Проектно-ориентированное обучение как инструмент формирования и развития исследовательских навыков студентов-биологов //Вестник Нижегородского университета им. НИ Лобачевского. Серия: Социальные науки. – 2021. – №. 2 (62). – С. 152-160.

Иногамова Д.Р., Шигакова Л.А., Умарова З.Х. использование виртуальных программ в преподавании медицинской биологии //PEDAGOGICAL SCIENCES AND TEACHING METHODS. – 2023. – Т. 2. – №. 23. – С. 58-62.

Адильбекова Б.А. и др. Инновационное развитие науки: фундаментальные и прикладные проблемы. – 2023.

Шигакова Л.А., Иногамова Д.Р. Виртуальные программы и дидактические средства как методика преподавания биологии в медицинском вузе //Universum: психология и образование. – 2023. – №. 10 (112). – С. 17-19.

Н.А. Шайденко и др. «Разработка и внедрение инновационных образовательных технологий подготовки современного учителя». – г. Тула. Изд.: Тульский государственный педагогический университет. – 2020.

Р.М. Абдулгалимов, Г.Н. Абдулгалимова. «Информационные и коммуникационные технологии в системе медицинского образования». // Мир науки, культуры, образования. – Горно-Алтайск: Концепт. – 2013. №1.

А.Х. Закирьянова. «Формирование у иностранных студентов-медиков диалогических способностей в контексте будущей профессиональной деятельности». // Лингвистика и образование. – 2022. Т.2. №. 2.

А.В. Колсанов и др. «Трансформация системы высшего медицинского образования на примере Самарского государственного медицинского Университета». // Современные проблемы науки и образования. – 2019. №. 4.

И.А. Казымов. «Информационное общество и компьютерная революция: основные этапы развития». // Научный формат. – 2019. №. 2.

Yuklashlar

252 112

Nashr qilingan

“Tibbiy biologiya” fanini virtual dasturlar va didaktik vositalar orqali o‘qitishda innovatsion texnologiyalar

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Shigakova , L. . (2023). “Tibbiy biologiya” fanini virtual dasturlar va didaktik vositalar orqali o‘qitishda innovatsion texnologiyalar. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 4(9/S), 160–167. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol4-iss9/S-pp160-167