• Таянч докторант, Бухоро давлат университети, Бухоро, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp220-226

Kalit so‘zlar

Pedagogic uslub , Boshlang’ich ta’lim , Empiric usul , Nazariy usul , Ta'lim topshirig'i , Dars rejasi

Annotasiya

Maqolada  zamonaviy boshlang'ich maktabda ta'limning ustuvor yo'nalishi o'quvchilarga qanday ishlashni o'rgatish, o'quvchilar tomonidan olingan bilimlar amaliy yo'nalishga ega bo'lishi uchun umumiy ta'lim qobiliyatlari va qobiliyatlarini shakllantirish haqida hsm keng mulohazalar yuriniladi. Shu bilan birga, hozirgi vaqtda ta'limda o'quvchilar tomonidan ta'lim mazmunini shaxsan o'zlashtirish uchun kompetensiyaga asoslangan yondashuvga  e’tibor qaratilgan.  Unda “Ta'lim kompetentsiyalari” shaxsning o'zaro bog'liq xususiyatlari (bilim, ko'nikma va malakalar, faoliyat rejimi) majmui sifatida tavsiflanadi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Yuklashlar

142 147

Nashr qilingan

Boshlang’ich sinf o’quvchilarini o’qitishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Сайфуллаев , А. . (2021). Boshlang’ich sinf o’quvchilarini o’qitishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 2(1/S), 220–226. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss1/S-pp220-226