DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol1-iss1/s-pp136-143Kalit so‘zlar
Инновацион фаолият , Инновацион ривожланиш , Фойда , Даромад компанияси , Маҳсулот , Хом ашёлар , "Маҳсулот бозори" матрицаси , Компаниянинг маркетинг стратегияси , «Скорлама» моделиAnnotasiya
Ушбу мақола муаллиф акционерлик жамиятлари фойдасини оширишда инновацияларнинг ролини, шунингдек, «маҳсулот-бозор» матрицасидан фойдаланиш йўллари ва компания инновациясини ривожлантиришда скоринг моделидан фойдаланишнинг афзалликларини таъкидлаб утди.
Ko'chirildi
Yuklashlar
140 283Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2020 Дилмурад Иргашев

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











