Yoshlarni (talabalarni) gimnastika mashqlaridan foydalangan holda sport bilan shug‘ullanishga jalb qilish

  • Dotsent, Oʻzbekiston davlat sport akademiyasi

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss5-pp62-68

Kalit so‘zlar

sport , motivatsiya , talabalar , jismoniy faollik , sog‘lom turmush tarzi , ta’lim-tarbiya

Annotasiya

Ushbu maqolada talabalarni sport bilan shug‘ullanishga rag‘batlantirish usullari ko‘rib chiqiladi, ularning jismoniy faollikka bo‘lgan qiziqishiga ta’sir ko‘rsatuvchi omillar tahlil etiladi hamda yoshlarni sport faoliyatiga jalb qilishni kuchaytirish bo‘yicha amaliy tavsiyalar beriladi. Talabalarning sog‘lom turmush tarzini shakllantirishda ta’lim muassasalari, murabbiylar va ijtimoiy muhitning o‘rniga alohida e’tibor qaratiladi.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Бишаева А. А., Малков А. А. Физическая культура // Учебник. М.: КноРус. – 2020. – С. 221-224.

Матвеев А.П. Физическая культура // Рабочие программы. Предметная линия учебников А.П. Матвеева. – 2003. – Т. 5. – №. 9.

Mamadjanov N., Tolametov A., AKBAROV A. Jismoniy tarbiya darslari jarayonida talabalarning jismoniy rivojlanish ko ‘rsatkichlari (Tajriba boshidagi natijalar) // Journal of science-innovative research in Uzbekistan.

– 2025. – Т. 3. – №. 3. – P. 28-36.

Karimova S. M. Ta’lim-tarbiya jarayonida jismoniy tarbiya darslarida talabalar faoliyatini tashkillashtirish // Inter education & global study. – 2024. – №. 10. – С. 76-83.

Raxmatova D. N., Xolmurodov L. Z., Sobirova L. B. Maktabgacha va boshlangich ta’limda jismoniy tarbiya nazariyasi va uslubiyati // Toshkent “O‘zkitobsavdo” nashriyoti. – 2020.

Yuklashlar

30 14

Nashr qilingan

Yoshlarni (talabalarni) gimnastika mashqlaridan foydalangan holda sport bilan shug‘ullanishga jalb qilish

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Suleymanov, M. A. (2025). Yoshlarni (talabalarni) gimnastika mashqlaridan foydalangan holda sport bilan shug‘ullanishga jalb qilish. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 6(5), 62–68. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol6-iss5-pp62-68