DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss7/S-pp68-74Kalit so‘zlar
Немис тили , иккинчи чет тили , моддий-техник баъза , дарслик ва ўқув қўлланмалар , замонавий педагогик таълим тизими , дидактик маъно , Слатина , ахборот жамияти , интеграциялашган дарсликларAnnotasiya
Мамлакатимизда сўнгги йилларда таълим сифатини ошириш, таълим муассасаларини моддий-техник базасини такомиллаштириш, таълим жараёнида бугунги фан ва технологияларнинг сўнги ютуқларини ва бу борадаги жаҳоннинг илғор тажрибаларини ўзида мужассам этган дарслик ва ўқув қўлланмаларни янги авлодини яратишга катта эътибор қаратилмоқда. Ушбу мақолада немис тилини иккинчи чет тили сифaтидa мaсофaвий ўқитишдa янги aвлод ўқув aдaбиётлaрини тaкомиллaштириш, немис тилини ўрганиш методлари ва унга мос адабиётлар, уларнинг аҳамияти борасида тўхталиб ўтилган.
фатини ошириш, таълим муассасаларини моддий-техник баъзасини такомиллаштириш, таълим жараёнида бугунги фан ва технологияларнинг сўнги ютуқларини ва бу борадаги жаҳоннинг илғор тажрибаларини ўзида мужассам этган дарслик ва ўқув қўлланмаларни янги авлодини яратишга катта эътибор қаратилмоқда. Ушбу мақолада немис тилини иккинчи чет тили сифaтидa мaсофaвий ўқитишдa янги aвлод ўқув aдaбиётлaрини тaкомиллaштириш, немис тилини ўрганиш методлари ва унга мос адабиётлар, уларнинг аҳамияти борасида тўхталиб ўтилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Potkonjak, N., Šimleša, P. (ur.), (1989), Pedagoška enciklopedija 2, Beograd, Zagreb, Sarajevo, Titograd, Novi Sad: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
Stevanović, M. (1998), Didaktika, Tuzla: R&S
Slatina, M. (2005), Od individue do ličnosti - uvođenje u teoriju konfluentnog obrazovanja, Zenica: Dom štampe. – P.137.
Slatina, M. (1998), Nastavni metod, Sarajevo: Filozofski fakultet
Vilotijević, M. (2001) Didaktika 3, Sarajevo: BH most
Potkonjak, N., Šimleša, P. (ur.), (1989), Pedagoška enciklopedija 2, Beograd, Zagreb, Sarajevo, Titograd, Novi Sad: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. – P.473.
Беспалько В.П. Теория учебника: Дидактический аспект. –М.: Педагогика, 1988. –160 с.
Беспалько В.П. Теория учебника. - М.: Педагогика, 1988, - 160 с.
Агеев В.Н. Электронные издания учебного назначения: концепции, создание, использование /В.Н. Агеев, Ю.Г. Древе. - М.: 2003, -236 с.
Зайнутдинова Л.Х. Создание и применение электронных учебников (на примере общетехнических дисциплин). - Астрахань: Изд-во ЦНЭП. 1999, - 364 с.
Wulf, W. A. 2003. "Higher Education Alert: The Information Railroad is Coming." Educause, Jan./Feb.
Вымятнин В.М., Демкин В.П., Можаева Г.В., Руденко Т.В. Мультимедиа-курсы: методология и технология разработки, Томск 2003// http://ido.tsu.ru/ss/?unit=223.
Casey, J. (1994) Integrating Computers in the Primary Classroom. The Computing Teacher, 21, 33-36.
Yuklashlar
225 133Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Уткир Саттаров

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











