Немис тилини иккинчи чет тили сифaтидa мaсофaвий ўқитишдa янги aвлод ўқув aдaбиётлaрини тaкомиллaштириш

  • Самарқанд давлат чет тиллари институти, Самарқанд, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss7/S-pp68-74

Kalit so‘zlar

Немис тили , иккинчи чет тили , моддий-техник баъза , дарслик ва ўқув қўлланмалар , замонавий педагогик таълим тизими , дидактик маъно , Слатина , ахборот жамияти , интеграциялашган дарсликлар

Annotasiya

Мамлакатимизда сўнгги йилларда таълим сифатини ошириш, таълим муассасаларини моддий-техник базасини такомиллаштириш, таълим жараёнида бугунги фан ва технологияларнинг сўнги ютуқларини ва бу борадаги жаҳоннинг илғор тажрибаларини ўзида мужассам этган дарслик ва ўқув қўлланмаларни янги авлодини яратишга катта эътибор қаратилмоқда. Ушбу мақолада немис тилини иккинчи чет тили сифaтидa мaсофaвий ўқитишдa янги aвлод ўқув aдaбиётлaрини тaкомиллaштириш, немис тилини ўрганиш методлари ва унга мос адабиётлар, уларнинг аҳамияти борасида тўхталиб ўтилган.

фатини ошириш, таълим муассасаларини моддий-техник баъзасини такомиллаштириш, таълим жараёнида бугунги фан ва технологияларнинг сўнги ютуқларини ва бу борадаги жаҳоннинг илғор тажрибаларини ўзида мужассам этган дарслик ва ўқув қўлланмаларни янги авлодини яратишга катта эътибор қаратилмоқда. Ушбу мақолада немис тилини иккинчи чет тили сифaтидa мaсофaвий ўқитишдa янги aвлод ўқув aдaбиётлaрини тaкомиллaштириш, немис тилини ўрганиш методлари ва унга мос адабиётлар, уларнинг аҳамияти борасида тўхталиб ўтилган.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Potkonjak, N., Šimleša, P. (ur.), (1989), Pedagoška enciklopedija 2, Beograd, Zagreb, Sarajevo, Titograd, Novi Sad: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva

Stevanović, M. (1998), Didaktika, Tuzla: R&S

Slatina, M. (2005), Od individue do ličnosti - uvođenje u teoriju konfluentnog obrazovanja, Zenica: Dom štampe. – P.137.

Slatina, M. (1998), Nastavni metod, Sarajevo: Filozofski fakultet

Vilotijević, M. (2001) Didaktika 3, Sarajevo: BH most

Potkonjak, N., Šimleša, P. (ur.), (1989), Pedagoška enciklopedija 2, Beograd, Zagreb, Sarajevo, Titograd, Novi Sad: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva. – P.473.

Беспалько В.П. Теория учебника: Дидактический аспект. –М.: Педагогика, 1988. –160 с.

Беспалько В.П. Теория учебника. - М.: Педагогика, 1988, - 160 с.

Агеев В.Н. Электронные издания учебного назначения: концепции, создание, использование /В.Н. Агеев, Ю.Г. Древе. - М.: 2003, -236 с.

Зайнутдинова Л.Х. Создание и применение электронных учебников (на примере общетехнических дисциплин). - Астрахань: Изд-во ЦНЭП. 1999, - 364 с.

Wulf, W. A. 2003. "Higher Education Alert: The Information Railroad is Coming." Educause, Jan./Feb.

Вымятнин В.М., Демкин В.П., Можаева Г.В., Руденко Т.В. Мультимедиа-курсы: методология и технология разработки, Томск 2003// http://ido.tsu.ru/ss/?unit=223.

Casey, J. (1994) Integrating Computers in the Primary Classroom. The Computing Teacher, 21, 33-36.

Yuklashlar

225 133

Nashr qilingan

Немис тилини иккинчи чет тили сифaтидa мaсофaвий ўқитишдa янги aвлод ўқув aдaбиётлaрини тaкомиллaштириш

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Саттаров, У. . (2021). Немис тилини иккинчи чет тили сифaтидa мaсофaвий ўқитишдa янги aвлод ўқув aдaбиётлaрини тaкомиллaштириш. Jamiyat Va Innovatsiyalar, 2(7/S), 68–74. https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss7/S-pp68-74