Амалий таълимнинг назарий асосларини шакллантириш

  • мустақил изланувчи (PhD), ўқитувчи, Педагогика кафедраси, Фарғона давлат университети, Фарғона, Ўзбекистон

DOI

https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss8/S-pp234-244

Kalit so‘zlar

амалий таълим / ишлаб чиқариш таълими / амалиёт / замонавий қарашлар / фаолият

Annotasiya

Ушбу мақолада олий таълим муассасалари талабаларининг амалий таълим сифатини ошириш ва мазмунини такомиллаштириш мақсад қилиб олинган. Амалий таълим, ишлаб чиқариш таълимипрофессионал  таълим муассасасидаги педагогик жараённинг асосий қисми бўлиб, таълим олувчиларда муайян соҳага оид касбий маҳорат асосларини шакллантириш баён этилган.

Ko'chirildi

Kuchirilganligi haqida ma'lumot yuk.

Bibliografik manbalar

Азизходжаева Н.Н. Педагогические технологии в подготовке учителя. - Т.: ТДПУ, 2000. -80-б.

Буланова-Топоркова М.В., Духавнева А.В., Кукушин В.С., Сучков Г.В. Педагогические технологии Москва: МарТ; Ростов н/Д: МарТ, 2004. — 336 с. — (Педагогическое образование). — ISBN 5-241-00145-X.

Вербицкий, А. А. Личностный и компетентностный подходы в образовании: проблемы интеграции / А. А. Вербицкий, О. Г. Ларионова. – Москва : Логос, 2009. – 169 с.

Выготский Л.С Психология искусства. М.: Искусство, М.: Педагогика, 1987. 344 с.

Гальперин, П.Я. Лекции по психологии: Учебное пособие для студентов вузов. - М: Книжный дом «Университет»: Высшая школа, 2002

Джураев Р.Х., Джаббаров Ш.Ю., – “Контроль и диагностика цифровых устройств систем передачи данных”, монография, 2019 г. Разрешено публиковать в Ученом совете ТУИТ.

Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения М.: Педагогика, 1981. - 186 с.

Леонтьев А. А. Психология общения. — 2&е изд., испр. и доп. — М.: Смысл, 1997. — 365 с. — (Сер. "Психология для студента", вып. 4).

Машбиц, Ефим Израилевич.Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения / Е. И. Машбиц. - М. : Педагогика, 1988. - 191 с.

Решетова З.А. Психологические основы профессионального обучения. – М.: МГУ, 1985. –208 с.

Рубинштейн, С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – СанктПетербург : Питер, 2000. – 705, [7] с. – (Мастера психологии). – ISBN 5-314- 00016-4.

Talyzina N. Die takigeits theorie des lernens als grunglage einer neuen didaktik (Деятельностная теория учения как основа новой дидактики) // Leder Mensch Kann lernen — Perspektiven einer Kulturhistorischen Pedegogik. — Berlin, 2001. — С. 204—221.

Шапоринский С. А. Вопросы теории производственного обучения. Москва: Высшая школа, 1981. 183 с

Yuklashlar

125 77

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Рафиқова, Д. 2021. Амалий таълимнинг назарий асосларини шакллантириш. Jamiyat va innovatsiyalar . 2, 8/S (Sep. 2021), 234–244. DOI:https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss8/S-pp234-244.