DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol2-iss10/S-pp214-220Kalit so‘zlar
axborot , axborot maydonlari , ta’lim tizimida , ta’lim-tarbiya jarayoni , tahdid , shaxs axborotlashtirish , kompyuterlashtirish , telefon , disklar , kompyuter o‘yinlari , immunitet , tadqiqot , metodika , globallashuv , internetAnnotasiya
Ushbu maqolada axborotlar tahdidini bartaraf etish bo‘yicha chet el va respublikamiz olimlarining pedagogik yondashuvlari hamda ta’lim-tarbiya jarayonidagi ahamiyati to’g’risida fikr yuritilgan.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Каримов, И. А. (1997). Ўзбекистон XXI аср бўсағасида: хавфсизликка таҳдид, барқарорлик шартлари ва тараққиёт кафолатлари. Тошкент: Ўзбекистон, 326.
Грачев, Г. В., & Мельник, И. К. (1999). Манипулирование личностью: организация, способы и технологии информационно-психологического воздействия. РАН. Ин-т философии.
Грачев, Г. В. (1998). Информационно-психологическая безопасность личности: состояние и возможности психологической защиты. М.: изд-во РАГС, 125, 14.
Почепцов, Г. Г. (2001). Информационные войны. Refl-buk.
Домозетов, Х. (2000). Компьютеризация и проблемы здоровья, свободы и развития личности. Философская и социологическая мысль, (4), 93-99.
Шариков, А. В. (2000). Если сомневаешься, исключи. По поводу пропаганды насилия на телеэкране. Культура.–2000.–7 дек, 4.
Саттарова, Н. И. (2000). Учитель информатики рекомендует. Компьютерные инструменты в образовании, (3-4).
Халилова Ш.Т. (2001). Ўқувчиларни ахлоқий-эстетик тарбиялашда оммавий ахборот воситаларидан фойдаланишнинг педагогик шарт-шароитлари (Ўзбекистон радиоси эшиттиришлари мисолида). Пед. фан. ном. дисс, 142 б.
Фарфиева К.А. (2005). Оммавий ахборот воситалари таъсирида талабаларда ижтимоий тасаввурлар шаклланишининг ўзига хослиги (Телевидения мисолида) Пси. фан. ном. дисс, 163 б.
Далимова, Н. М. (2017). Компьютер ўйинларига тобеликнинг психологик коррекцияси. Современное образование (Узбекистан), (3).
Ёзиева У.Л. (2018). Таълим-тарбия жараёнида ўқувчиларни зарарли ахборотлар таҳдидидан ҳимоя қилишнинг такомиллаштирилган технологияси (бошланғич таълим мисолида). Пед. фан. бўйича фалсафа доктори. дисс. 146 б.
Каримовнинг, И. А. (2008). Юксак маънавият–енгилмас куч. Т.:“Маънавият.
Lutfullayevna, Y. U. (2016). ABOUT THE EFFICIENCY OF STUDENT CENTERED LEARNING INFORMATION SECURITY BASED ON INTERDISCIPLINARY INTEGRATION. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 4(2).
Орипова, Н. Х., & Ёзиева, У. Л. (2016). Особенность педагогического процесса в воспитании у молодёжи общенациональных ценностей. Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов, (2), 30-32.
Орипова, Н. Х., & Келдиярова, В. Б. (2018). Формирование образного мышления учеников начальных классов через интеграционное обучение. Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов, (7), 43-45.
Khalilovna, O. N., Axmatjanovna, M. M., Kosimovich, N. U., & Botirovna, K. V. (2020). Main core and meaning of shaping professional faith. Journal of Critical Reviews, 7(2), 242-245.
Khalilovna, O. N., Lutfullayevna, B. L., Kosimovich, N. U., & Yusupovna, R. M. (2020). Historical studies in the pedagogical training and ways to improve vocational training. Journal of Critical Reviews, 7(3), 274-277.
Yuklashlar
326 158Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2021 Умида Ёзиева, Мохигул Раджабова

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











