DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss4/S-pp155-158Kalit so‘zlar
акмеолия , шахс , акмешахс , синергетика , синергетик фаолиятAnnotasiya
Ушбу мақолада акмеология тушунчасининг мазмуни ва моҳияти, шахс ҳаётида акмеологик қарашларнинг тутган ўрни ҳақидаги фикр – мулоҳазалар жамланган. Шунингдек, мақолада талабаларни акмеологик фаолиятга тайёрлашда синергетик ёндашувнинг аҳамияти баён қилинган. Синергетика тушунчасининг мазмун-моҳияти, уни талаба-лар хаётида тутган ўрни, миллий таълим-тарбия тарихи-даги акмеологик қарашлардан талабалар фаолиятида фойдаланишнинг аҳамиятли эканлиги баён қилинган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
А.А.Деркача. (2006). Акмеология: Учебник. Изд. 2-е. Под общей ред. М.: Изд. РАГС, C. 134-136.
Хакен Г. (1980). Синергетика. М.
Курдюмов С.П. (1989). Синергетика новые направления. М.
Орипова, Н. Х., & Ражабова, Х. Х. (2015). Исторические источники воспитания преданности Родине. Молодой ученый, (6), 666-668.
Орипова, Н. Х., & Мухаммадиева, А. (2013). Способы обучения креативности детей дошкольного возраста. Science and world, 50.
Орипова, Н., & Нарзиева, Л. (2020). Социально-исторические и педагогические проблемы овладения профессией. Экономика и социум, (12-1), 868-871.
Орипова, Н. Х., & Туропова, М. С. (2021). Основные виды занятий для детей дошкольного возраста. Экономика и социум, (1-2), 291-294.
Орипова, Н. Х., & Собирова, Н. З. (2013). Смысл и сущность понятия убеждения. Science and world, 45.
Орипова, Н., & Омонова, М. (2021). Педагогико-психологические проблемы развития адаптивных процессов детей дошкольного возраста. Общество и инновации, 2(4/S), 197-200.
Орипова, Н. Х., & Джумаева, Х. (2017). Необходимость и актуальность проблемы защиты молодёжи от духовных угроз с помощью общенациональных ценностей. Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов, (1), 42-44.
Yuklashlar
105 121Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2022 Бобоназарова Севара

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











