DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss5/S-pp35-39Kalit so‘zlar
metodika , til , so‘z bibirkmalari , matn , o‘quv mashg‘ulotlarining samaradorligi , kommunikativ kompetentsiya , qobiliyat va ko‘nikmalarAnnotasiya
Maqolada rus tilini milliy maktablarda o‘qitishning tarbiyaviy va kommunikativ ahamiyatga ega bo‘lgan muammolari va istiqbollari yoritildi. Treningning vazifalari talabalarning rus tilini muloqot vositasi sifatida o‘zlashtirishlariga yordam berish, rus tilini o‘rganishga qiziqish, uni o‘zlashtirishga intilish, kuchli imlo va punktuatsiya ko‘nikmalarini rivojlantirishdan iborat.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Умарова, Д. З. Проблемы и задачи современного образования / Д. З. Умарова // Вопросы науки и образования. – 2017. – № 2. – С. 108-110. – EDN YPVLDP.
Умарова, Д. З. Формы, методы и средства развития творческой активности студентов вузов / Д. З. Умарова // Бюллетень науки и практики. – 2021. – Т. 7. – № 7. – С. 310-314. – DOI 10.33619/2414-2948/68/41. – EDN LECCGS.
Умарова, Д. З. Профессиональное самоопределение и профессиональная направленность личности / Д. З. Умарова // Вопросы науки и образования. – 2018. – № 7(19). – С. 283-285. – EDN UQQWUI.
Умарова, Д. З. Степень участия женщины в социализации личности подрастающего поколения / Д. З. Умарова // Вопросы науки и образования. – 2017. – № 3. – С. 83-84. – EDN YPVLZX.
Yuklashlar
960 199Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2022 Умарова Дилмура

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











