DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss3-pp33-42Kalit so‘zlar
философия , фалсафий таълим , тафаккур , Пифагорлар Иттифоқи , фалсафий мактаблар , донишмандлик , “тадрижий” босқичларAnnotasiya
Фалсафий таълимнинг ривожи инсоният тараққиёти билан узвий боғлиқ жараёндир. Фалсафий таълимни янада ривожлантиришда жамиятимиз тараққиётига муносиб ҳисса қўшган буюк мутафаккирлар ва алломаларни илмий-фалсафий меросини ҳар томонлама ўрганишга алоҳида эътибор бериш долзарб аҳамиятга эга. Шу боис, ушбу мақолада фалсафий таълим тушунчаси, фалсафа таълимининг тадрижий босқичлари буюк алломаларнинг илмий фалсафий меросини ўрганиш орқали таҳлил қилинган бўлиб, Ўзбекистонда фалсафий таълимни ривожлантиришдаги аҳамияти ёритиб берилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Майоров Г.Г. Философия как искание абсолюта: опыты теорет. и ист. – М.: Едиториал УРСС, 2004. – С. 416.
Шпет Г.Г. Мудрость или разум? // Шпет Г.Г. Философские этюды. – М., 1994. – С. 376.
Адо П. Что такое античная философия? / Пер. с фр. М., 1999. – С. 320.
Маритен Ж. Краткий очерк о существовании и существующем // Проблема человека в западной философии. – Москва: 1988. – С. 552.
Абу Наср Форобий. Фозил одамлар шаҳри. – Тошкент: А.Қодирий номидаги халқ мероси нашриёти, 1993. – Б. 224.
Фалсафа. Қисқача изоҳли луғат. Муаллифлар Абдуллаева М.Н., Абдурашидов М. ва б. – Тошкент: Шарқ, 2004. – Б. 384.
الفلاسفة الاسلامية و بناء الانسان المعاصر، القاهرة، ١٩٩٧، ص. ٦٧. // Муаллифлар жамоаси. Ислом фалсафаси ва ҳозирги замон кишисининг асли. – Қоҳира, 1997.
Камилов А.Ш. Физические труды Ар-Рази и Ибн Сины: диссертация кандидата исторических наук. – Душанбе, 1991. – С. 104.
Корбен А. История исламской философии. – Москва: Академический проект, 2016. – С. 367.
Шермухамедова Н.А. Фалсафа. – Тошкент, 2010. – Б. 574.
Mukhtarov U. The historical forms and conceptual peculiarities of philosophical education. // International Journal of Scientific & Technology Research. – 2020. – T. 9. – №. 3. – C. 4002–4006.
Mukhtarov U. Family education instead of personnel immunity of the youth and public health // ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal. – 2019. – Т. 9. – №. 3. – С. 89–92.
Yuklashlar
150 149Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2022 Мухтаров Уткиржон

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











