DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss4-pp188-194Kalit so‘zlar
ўйин , восита , эвристик қобилият , методикаси , таълим , фаолият , натижа , қобилиятAnnotasiya
Ушбу мақола ўйинлар воситасида ўқувчиларнинг эвристик қобилиятини ривожлантириш методикаси ҳақида ёзилган.
Ижодкорлик фаолиятини ташкил этишда ижодий қобилиятни шакллантиришга, илмий-ижодий изланишларга йўллайдиган, билишга оид илмий фаолиятни ташкил этиш шакл ва методларидан фойдаланиш ўз самарасини берди. Бу борада ижодий фаолиятни ривожлантириш дарсларига диалог-дарслар мунозара, баҳс, суҳбатлар, фантазия, изланиш дарслари, муаммолар қўйиш ва уларни ечиш дарслари; иштирокчилик дарслари, моделлаштириш, бадиий техник ижодкорлик, ижод қилиш, кичик кашфиётлар яратиш, иншолар ёзиш, солномалар тузиш, ишбоп ўйинлардан, инновацион методлардан фойдаланиш кабилар энг самарали бўлишлиги келтирилган.
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Hamroev A.R. (2019). Modeling activities of teachers when designing creative activities of students. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 2019.
Каримова В.М. Суннатова Р. ва бошқалар. Мустақил фикрлаш. Академик лицейлар ва касб-ҳунар коллежлари учун ўқув қўлланма. – Т.: Шарқ, 2000. – Б. 112.
Каримова В, Нишонова З. Мустақил ижодий фикрлаш ва шахснинг ҳиссий, иродавий ва интеллектуал ҳислатлари орасидаги боғланиш // Ж. Халқ таълими, 2001. – № 3-6. – Б. 64–69.
Болтаева Ш.Т., Бошланғич таълимда ўқувчилар ижодий фаолиятини шакллантириш, Монография, Тошкент 2013. – Б. 32–33.
Xуторский А.В. Развитие одарённости школьников: методика продуктивного обучения. – М.: Владис, 2000. – С. 320.
Адизов Б.Р. Бошланғич таълимни ижодий ташкил этишнинг назарий асослари. Пед. фанл. докт. илм. дараж. олиш учун ёзилган дисс. – Т.: 2003. – Б. 280.
Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе. – М.: Просвещение, 1977. – С. 240.
Ибрагимов Р. Бошланғич синф ўқувчилари билиш фаолиятини шакллантиришнинг дидактик асослари: Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Тошкент: Қори Ниёзий номли ЎзПФИТИ, 2002. – Б. 265.
Amiri F. IT-literacy for language teachers: should it include computer programming System, Volume 28, Issue 1, 2000, – PP. 77–84.
Хамраев А. (2018). Моделирование деятельности учителя при проектировании творческой деятельности учащихся. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, (2), 23–26.
Yuklashlar
129 105Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2022 Рустам Хуррамов

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











