DOI
https://doi.org/10.47689/2181-1415-vol3-iss5-pp24-28Kalit so‘zlar
илмий янгилик , назарий ва амалий аҳамияти , тадқиқот усуби ва услубиёти , диссертация иши , илмий мақола , тақризланадиган нашлар , Олий аттестация комиссиясиAnnotasiya
Мақолада диссертация ишларининг илмий янгилигини, назарий ва амалий аҳамиятини белгилаш мезонлари келтирилган. Илмий ишларнинг асосий натижаларини эълон қилишда даврий нашрларни шунингдек тадқиқотнинг услуб ва услубиётининг тўғри қўлланилишига эътибор қаратилган
Ko'chirildi
Bibliografik manbalar
Постановление Президиума Высшей аттестационной комиссии при Кабинете министров Республики Узбекистан за №239/4 от 31 мая 2017 года, зарегистрировано за №2894 от 23 июня 2017 г. в Министерстве юстиции Республики Узбекистан / www.lex.uz
Новиков В.К. Методология и методы научного исследования: Курс лекций. М.: Альтаир-МГАВТ, 2015 - С. 6
Ревко-Линардато П.С. Методы научных исследований: Учебное пособие. Таганрог: ТТИ ЮФУ, 2012 - С. 3
Байтин М.И. Сущность права (Современное нормативное правопонимание на грани двух веков). Саратов: СГАП, 2001 - С. 55
Михайлов А.М. Философское осмысление права и спекулятивная философия права // Проблемы методологии и философии права: Сборник статей участников II международного круглого стола (27 – 28 февраля 2015 года. СГА, г. Самара) / Под ред. С.Н. Касаткина. Самара: СГА, 2015 - С. 20
Канке В.А. Методология научного познания: Учебник для магистров. М.: Омега-Л, 2014 - С. 21
Рузавин Г.И. Методология научного познания: Учебное пособие для вузов. М.: Юнити-Дана, 2012 - С. 15-17
Санникова Л.В. Научно-исследовательская деятельность аспиранта как основной вид деятельности аспиранта // Вестник Пермского университета. Юридические науки. 2014. №4 (26) - С. 273
Бондаренко Н.Л. Некоторые проблемы белорусской цивилистики // Вестник Пермского университета. Юридические науки. 2014. №4 (26) - С. 98
Yuklashlar
195 121Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Mualliflik huquqi (c) 2022 Жасур Неъматов

Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.











